Salt la continut


Fotografie
- - - - -

DRUMURI EUROPENE-reguli de aur


  • Please log in to reply
39 replies to this topic

#1 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 08 iulie 2003 - 09:23

Originally posted by Greuceanu

- portul centurii de siguranta ESTE obligatoriu si folosirea telefoanelor mobile ESTE interzisa. Uitati eventualele obiceiuri proaste din RO. Acolo legea se aplica. NU aruncati NIMIC pe geam, nici macar (sau mai ales) mucul tigarii aprinse.

Drive safe!


total de acord. mare lucru cind or sa inteleaga si romanasii nostri citeva reguli simple si de bun simtz.

o singura precizare: in germania toti mi-au zis ca am voie sa arunc pe geam orice cu conditia sa fie biodegradabil. de exemplu toti nemtii cu care am mers aruncau fara jena cotoare de mar, dar pastrau pungile si le aruncau in parcare, in cosul special pentru plastic.
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#2 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.972 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 08 iulie 2003 - 10:49

Titlul topicului cam induce in eroare, nu te duce cu gandul la nimic. In schimb, pina acum numai sfaturi bune si la obiect, sper sa ramana asa.
Promit ca primul care intra aici si se baga in seama, va fi sanctionat conform regulamentului acestui forum. http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/thumb.gif
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#3 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 06 februarie 2004 - 11:36

heh
am gasit pe viamichelin un route planer
place



e fain ca exista... dar cred ca la capitolul romania sta destul de prost.

exemplu, incercati voi sa vedeti ruta recomandata pentru bucuresti-braila. o sa va trimita pe drumul spre fetesti-cernavoda, apoi stinga prin slobozia, apoi pe niste drumuri judetene destul de rupte :)

/me isi aminteste de vremea lui route66 planner... care mergea bine RAU inclusiv in romania.
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#4 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 10 martie 2004 - 02:57

Originally posted by dixy2k
spin...ma cutremur inca la ce ai spus despre costul benzinei acolo.


Pai tu ce ziceai , ca aici se merge cu Dizel de placerea vibratiei?

Daca vii pe aici, o sa vezi adevarata valoare si calitatile diesel.

#5 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 16 iulie 2004 - 04:18

E pentru parcare, am vazut si eu in Germania ca masinile aveau o astfel de vigneta.
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#6 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 16 februarie 2006 - 12:41

De ce? Fiindca Romania e inca in urma cu 100 ani fata de tarile civilizate. Traim in ROmania si asta ne ocupa tot timpul.
Posted Image

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Posted Image

#7 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 29 mai 2006 - 04:05

confirm si eu parcarile din venetia mentionate mai sus...oricum le gasesti ca drumul se cam infunda acolo ;)
am platit parca 18e pe zi
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#8 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 26 iunie 2006 - 09:51

intrebari pentru ungaria, austria, germania:

- trusa medicala: e suficient modelul omologat de RAR sau trebuie cine stie ce alt tip special ?
- daca tobele mele fac mai mult zgomot decit cele de fabrica (ele SINT tobe de fabrica, dar probabil au filtrele mincate, desi pe exterior arata ca noi... o fi bagat vreun gigel sirma prin ele sa le rupa, nu stiu) as putea avea probleme in vreuna din aceste tari ?
- pentru un incepator (carnet de < 1 an in romania), cum poate circula in aceste tari ? sint valabile "lamiile" romanesti, trebuie semne speciale pentru fiecare tara, se poate fara ?
- cite veste reflectorizante trebuie sa am ? exista undeva o lista completa cu obiectele pe care trebuie sa le am ?

multumesc

[Edited on 26-6-2006 by jaffar]
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#9 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 26 iunie 2006 - 11:48

Originally posted by drumaru
Conform legilatiei romane, incepatorii nu au voie sa iasa din tara la volanul unei masini!!!!


de vreo doi ani s-a scos reglementarea asta :)

Lamiile nu sunt valabile in afara, n-am vazut nici un fel de semn distinctiv nici in H, nici in A, nici in IT.


la nemti parca am vazut niste chestii uriase (cam cit un A4), albe si cu un semn pe ele (un A parca... ?)
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#10 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 26 iunie 2006 - 04:32

Originally posted by Sandman_
In austria sunt semne de incepator


poti sa afli daca un incepator roman trebuie sa poarte semne in austria si daca-s valabile semnele romanesti ?

thanx
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#11 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 06 iulie 2006 - 12:16

Originally posted by Sandman_
Incerc sa intreb un politist.
Cand iti trebuie un raspuns?
scrie-mi pe pm ca sa nu uit


Sandman, ceva noutati ?
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#12 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 08 iulie 2006 - 11:59

vi se pare fezabil un drum fara oprire (de somn, ca opriri de dezmortit vor fi) Bucuresti - Munchen ?

daca fac calculul sa ajung la o ora buna pentru cazare in Munchen, rezulta ca trebuie sa fac romania pe intuneric. merita sa ma risc pe valea oltului cu toti tiristii sau mai plec ziua si impart drumul in doua cu o noapte de cazare undeva la mijloc ?
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#13 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 08 iulie 2006 - 09:40

da, am omis niste detalii :)

- sintem doi soferi (unul incepator dar promite mult :) )
- am roata de rezerva ;)
- n-as vrea sa fac pauze de cazare pentru ca vreau sa opresc in viena 2 zile la intoarcere, si atunci n-are nici un rost sa pierd o zi si o noapte si 100 eur.
- si pe mine ma deranjeaza aerul conditionat prelungit, mai ales la ochi. ma deranjeaza si mai tare caldura asa ca... :D

pina la urma ne-am schimbat planurile, oprim in viena la dus, stam 2 nopti, deci problema e rezolvata. mai ramine sa ne hotarim daca calculam la ce ora sa plecam din bucuresti ca sa ajungem la ora x pentru a ne caza, sau plecam pur si simplu dimineata si vedem cind om ajunge, probabil a doua zi dimineata daca facem un transfagarasan si alte distractii pe drum :D

in continuare n-am reusit sa aflu care-i treaba cu incepatorii in strainatate. am intrebat niste nemti si mi-au raspuns "cum ? la voi exista reguli speciale pentru inecpatori ?"
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#14 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 18 iulie 2006 - 02:56

good news, thanx ! http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/thumb.gif

ramine sa vad ce drum va mai fi practicabil pentru iesirea din tara... ca ce am vazut la tv pe A1 si pe dn1... mi s-a cam luat.
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#15 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 21 iulie 2006 - 08:07

revenind la drumuri europene, am o problema proaspata. am o gaura in toba finala, toba care dealtfel arata ca si noua, dar intr-un loc e o gaura cu rugina de jur imprejur. sunetul nu e inca foarte puternic, dar sigur se va deteriora.

avind in vedere ca o toba noua costa mult prea mult inaintea vacantei, ce sanse am sa platesc amenzi in ungaria, austria, germania ?

o sa incerc s-o cirpesc sa tina macar o luna-doua, dar nu stiu inca daca o sa se poata.
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#16 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 21 iulie 2006 - 11:46

Originally posted by imircea
Daca mergi prin locuri relativ zgomotoase iar zgomotul produs nu este exagerat, s-ar putea sa n-ai probleme. S-ar putea, ca nu e sigur.

In alta ordine de idei: Am fost saptamana asta pana la Viena. La intoarcere (iesirea din Austria), in vama, m-au pus sa parchez pe dreapta si sa deschid capota. Mi-au cerut sa raman in masina. Au venit 3 politisti de frontiera austrieci imbracati in salopete, au verificat seriile, s-au uitat la motor (unul chiar a tras joja de ulei) au zis multumesc si mi-au dat pasapoartele sa trec mai departe.


n-o sa merg in orase decit pina la locul de cazare, unde o sa abandonez masina intr-un garaj. sunetul e similar cu cel de la tobele sport din categoria "nu foarte zgomotoase". totusi gaura e maricica, am vazut-o acum... cam 15 cm lungime si 1-2 latime. sper sa gasesc miine un atelier capabil s-o remedieze...
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#17 Stoewer

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 39 Mesaje:
Inregistrat: 07-octombrie 04
  • Location:Radauti

Scris 14 august 2006 - 03:26

Am fost si eu pana la Viena. Pentru partea din Ro "drumuri europene" se scriu intre niste ghilimele mari cat Casa poporului.

La dus traseul a fost: Radauti- Campulung peste Palma (bun), apoi pana la Iacobeni la nivel de drum forestier (singurul care merita sa circule pe el este Tariceanu pe Harley-Davidson) cu n-spe mii de semafoare. Efectiv jenant. Probabil ca daca mai baga vreo taxa de drum il inchid cu totul. Iacobeni-Borsa foarte prost, mult mai prost ca pe vremea PSD-ului. Borsa-Sighet-Satu Mare-Petea bunicel, cu exceptia evident a pasului Huta, pe care probabil nimeni din RO nu va fi in stare sa-l repare. Rezultat: 360 km in 8 ore (desi am plecat la 2 jumate noaptea). Probabil ca atunci cand s-a dus Eminescu la Viena tot cu viteza asta s-a deplasat.

La vama Petea miscare slaba, vreo 3 masini. A durat mai mult pana au inregistrat-o pe aia mica cu mijloacele informatice romanesti ale secolului XXI, adica cu pixul in caietul de 48 file, in patratele.

Trecerea in Ungaria a fost ca trecerea in alta galaxie si pana la Viena m-am deplasat cu 5 warpi. Doi tinerei imediat dupa granitza stateau la mica ciupeala (circulatia era cam zero barat) dar cand l-au vazut pe bebelache, mi-au facut semn sa circul mai departe.

La intoarcere m-am crezut istet si am luat-o pe la Arad. Calatoria a stat sub semn nefast. La granitza austriaco-maghiara ii apucasera cheful de munca si controlau meticulos. Dar cand deja treaba se bulibasise cu totul (ditai cozile) s-au razgandit si cand am ajuns la rand numai de stampilau la nimereala pasapoartele. Pe centura Budapestei ambuteiaj: se pupasera 2 camioane si fiecare frana sa caste gura, desi nu se vedeau bucati de carne sau macar sange.....La intrarea pe M5 iarasi ambuteiaj: se lucra si din 2 randuri se ingusta pe unul.....Intre Szeged si Mako aglomeratie mare: se circula bara la bara in miros de capsuni. Asa ca am luat-o pe la Turnu si bine am facut. 3 masini la granita si in 5 minute eram trecut. Pe urma a inceput nasoleala: Centura Arad-ului e un haos total. Bariera se pune probabil cand pleaca trenul din Deva. Dar ca un porc si nesimtit ce sunt m-am bagat in fatza depasind kilometrica coloana. La Paulis ploaie de ploaie: de vreo 3 ori am tras dreapta ca efectiv nu se vedea nimic. Pana la Alba am mai prins vreo 2 bariere de am stat de mi s-a imprimat modelul tapiseriei pe fund. Mai departe nu mai povestesc, ca si asa am batut campii (cam necultivati si plin de ciulini campii astia din Ardeal, ii credeam mai gospodari...)
Opel Vectra B 1.6, Ford Escort 1.3 Turnier and last, but nor least, Hercules Jump

#18 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 14 august 2006 - 05:01

dupa 2 zile de somn, sint gata sa va scriu si eu niste impresii. dupa ce le lamurim, o sa le mut in topicul mare de "drumuri europene" ;)

so... sa incepem.

in cele 2 nopti dinaintea plecarii am dormit doar cite 4 ore. plecare din bucuresti: simbata pe la 14:00, in ideea de a ajunge la viena duminica dimineata. am plecat pe dn1, stiind ca pe pitesti e jale. am mers destul de incet, aglomeratie pina la brasov, pauza in azuga, per total am plecat extrem de prost, obositi si nervosi. semn de mirare mare, NU faceti asa !

bun... am trecut fin de brasov, ne-am intins la drum cu toti dementii spre arad. am ajuns in vama pe la 1 noaptea, pe o furtuna de mai mare dragul. am iesit rapid, dar la intrare coada era de 5+ km. am trecut prin ungaria ca rata prin apa, nici urma de politie sau evenimente, dar dupa budapesta n-am mai rezistat si am tras pe dreapta intr-o parcare, unde am dormit fin 2 ore. n-am inteles nimic din ungaria, autostrada aproape tot drumul. la granita cu austria, surpriza: coada de 5+ km pe sensul spre romania. ne gindeam cu groaza ce ne asteapta la intoarcere... dar i-am dat talpa. am ajuns in viena la 6:00, cazarea fiind de la 12:00. nici la Prater nu ne-au primit, in parcare ;) asa ca am bagat o vizita matinala la Schonbrunn.

austria m-a socat. este exact cum era germania acum 5-10 ani: toata lumea extraordinar de prietenoasa, atit pe trotuar cit si pe sosea. toti zimbesc, te ajuta cu placere. daca gresesti drumul, e suficient sa semnalizezi si toti iti fac loc. pe autostrada, nu te preseaza nimeni, nu claxoane, nu flashuri, e un vis ! am fost 100% incintati. ce mi-a placut, cind s-a pus galben la semafor (inainte de verde, dar galbenul tine maxim 0.5 sec), toata lumea pleaca. toata coloana se misca instantaneu, si ajunge la 50km/h foarte repede. nu stai dupa toti adormitii nostri, eventual sa iti mai iei si injuraturi ca trec 2 masini pentru ca ei se uita in jur sau sub bancheta. recunosc, am stat de 2 ori la un semafor (eu fiind prima masina) pentru ca ma holbam pe harta si nu ma asteptam sa dea verde asa de repede. pina m-am prins eu, s-a facut iar rosu. credeti ca s-a auzit vreun sunet din spate ? vreun claxon ? vreun nene nervos care sa-mi care pumni in geam sau in fatza, picioare in usa ?

dupa 3 zile, inapoi in masina, directia munchen. cum am trecut granita la nemti, dupa citiva km de lucrari, mult asteptatul semn: "sfirsitul tutoror restrictiilor". ce-mi aminteam eu din germania anului 2000, pare sa se fi schimbat. in continuare, neamtul se lipeste de tine la 50 cm si ii da talpa pina te dai sau accelerezi corespunzator, DAR... schimbari:

- austriecii au in germania comportament de romani: proiectoare aprinse, flashuri la greu, claxoane si degete pe geam. sigur nu erau romani, ca erau prea multi si aveau fete de vestici.
- nemtii nu semnalizeaza deloc nici depasirea, nici revenirea. foaaaarte rar un singur clic cind revin pe banda, asta daca au chef sa revina. am intilnit multi care mergeau pe banda de viteza, desi nu duceau mai mult de 200 si in spatele lor era coloana. consecinta, destul de multe depasiri pe dreapta, chestie pe care nu credeam sa o vad vreodata in germania. poate sa fie zona de sud altfel (eu am stat in nord in 2000), sau sa se fi ticnit si astia dupa modelul estic, nu stiu. mi s-a parut foarte periculos faptul ca se baga in depasire brusc, chiar daca pe banda de viteza vine cineva cu viteza MULT mai mare. ei simt nevoia sa se bage in ultima clipa, trag de volan si se baga. revenirea, la fel de brusca, peste cel depasit. cu toate astea, nici un eveniment rutier, probabil sint atit de obisnuiti incit nu isi fac mari probleme unii altora.
- in orase se circula corect, dar daca ai gresit cumva drumul sau trebuie sa schimbi banda ca sa faci dreapta, nu te lasa NIMENI. n-ai decit sa te descurci, mergi inainte si te intorci, sau pur si simplu opresti pina se da rosu si se opreste coloana.
- masini puternice si scumpe, in general cu soferi la 60+ ani
- culmea, oamenii ni s-au parut mai prietenosi decit in austria, cind nu sint la volan

ce sa va mai zic... am parcat masina la hotel in germania in felul urmator: am intrat cu ea intr-un lift, am fost dus la subsolul #2, apoi plimbat cu niste platforme astfel incit TOT locul de parcare era umplut cu masini. am ramas prost, am cerut voie sa fac poze si aia se uitau la mine ca la neanderthal. in a doua parcare de acest tip am gasit si foaia cu instructiuni si cu data de fabricatie... 1992 !

per total, am aflat inca o data ca sintem absolut inapoiati fata de ei, atit la nivel tehnic cit si social. nu avem absolut nici un motiv sa fim "integrati", noroc ca exista alte interese care duc la asta. este trist, dar este adevarat.

la intoarcere, ne-am apropiat de granita austria-ungaria cam cu teama, dar nu era nici o masina la coada. la nadlac iarasi am avut noroc, 3-4 masini. ne-a prins bine, caci de la szeged pina aproape de nadlac ne-a fugarit in conditii extreme un dement cu un TIR, foarte deranjat de faptul ca toata coloana circula cu 50 in localitati, el depasind tot ce misca (noapte, ploaie torentiala, vizibilitate aproape zero).

am observat si la intoarcere acelasi lucru: masinile de austria aveau un comportament foarte romanesc de indata ce ieseau de la ei din tara. despre soferii de TIR ce sa mai zicem, merg pe banda de viteza, depasiri din scurt, zero politete sau bun simt. din nou, nici o urma de politie.

o data intrati in romania, inca o surpriza: si la noi sint parcarile pline de masini cu geamurile aburite, lumea doarme la greu. a, am aflat ca si in germania si in austria este permis sa dormi in masina in parcarile de pe autostrada, probabil de aia se si numesc "raststation" ;) dupa ce ne-am reobisnuit cu zgomotele felurite pe care le scoate masina in functie de modelul de gropi, am ajuns cu chiu cu vai la sibiu. am luat un mic dejun, iar eu am clacat :) am pus sefa la volan, am tras un pui de somn si m-am trezit pe niste serpentine unde se facuse o coloana kilometrica in spatele unor basculante rupte care nu puteau sa urce decit cu 1 km/h, dar stateau lipite unele de altele. deja ne intrasem in forma si ne puteam feri de desteptii cu masini scumpe sau cu numar cu W care depaseau in curba si se bagau in fata, sau de cine mai stie ce alte romanisme. am mai facut vreo 5 ore pe dn1 pina acasa, dupa care am dormit 2 zile :D de atunci sintem deprimati. e trist sa te intorci "acasa" si sa observi in ce cocina ai venit. dupa 24 ore nici nu imi mai gaseam masina sub stratul de praf, iar in 12 zile "afara" n-am spalat-o deloc si nici nu era necesar.

concluzia... vreau inapoi ! http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/256.gif

am facut cam 1400 poze, urmeaza :D
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#19 Stoewer

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 39 Mesaje:
Inregistrat: 07-octombrie 04
  • Location:Radauti

Scris 14 august 2006 - 08:30

Mai Jaffar, se pare ca noi am fost cam in acelasi timp la Viena.... ;) Si amandoi suferim acum de depresia postoccidentala (mai ales partenerele de viatza....).
Opel Vectra B 1.6, Ford Escort 1.3 Turnier and last, but nor least, Hercules Jump

#20 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.462 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:325xi
  • Model:Laguna 2.0T
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 14 august 2006 - 10:58

Eu chiar nu inteleg...scuze. Poate o fi soarele de vina. Adica la cardul de credit de la BCR nu poti avea mai putin de 3000$ pe el?
Ce cretinatate...


adytzu - nu e vorba de o limita de cit de multi bani sau cit de putini poti sa ai pe contul cardului.

E vorba de niste limite maxime stabilite pentru tranzactiile care pot fi facute pe zi (de ex EUR 2,000 pe la cele mai multe banci) - pentru ca in caz de furt sau alta fraudare a cardului aia sa nu iti ia decit pina la limita aia...mai exista si o limita pe tranzactie... si de regula sunt diferentiate pe tip de tranzactii (la POS sau la ATM)

Sigur ca exista si un neajuns - am un card la o banca unde limita pentru total tranzactii era cindva EUR 1,000 si am vrut sa cumpar ceva ce costa EUR 1,200 - nu am putut plati cu cardul....
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#21 mol

    Banned

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.595 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 15 august 2006 - 10:43

Se poate lua amenda(mai ales in Austria)pentru un bull-bar metalic,evident,montat pe masina?

#22 Focus

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 56 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Finland

Scris 15 august 2006 - 03:37

... de atunci sintem deprimati. e trist sa te intorci "acasa" si sa observi in ce cocina ai venit ...


Mda, pentru mine este o experienta inedita, te mai "dezmortesti" din plictiseala capitalista in care totul merge ca pe roate http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/010.gif ,mama lor de capitalisti http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/010.gif
Noroc ca atunci cand experianta iti iese pe nas (maxim 5 zile) ma intorc inapoi http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/010.gif

Ultimul sa stinga lumina.

#23 205

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 7 Mesaje:
Inregistrat: 10-august 04

Scris 19 martie 2007 - 01:42

Salut,

Stie cineva care mai e pretul bezinei (de 95) in Austria / Germania?

Mersi.

#24 AlexC

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 737 Mesaje:
Inregistrat: 05-aprilie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Renault
  • Model:Laguna III 2009
  • Motorizare:2.0dci - 150CP

Scris 19 martie 2007 - 05:17

Am bagat eu saptamana trecuta in Austria pe autostrada la OMV cu 1,05 EUR, iar in Germania intr-un orasel mic am bagat cu 1,28 EUR, de la ARAL.

Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP


#25 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 25 martie 2007 - 12:14

Se poate lua amenda(mai ales in Austria)pentru un bull-bar metalic,evident,montat pe masina?



Man, nu cred... Ei se iau in general de probleme la lumini, sisteme de franare, poluare. Astea cu geamuri negre, jante, bull-bar... inca n-am auzit pe nimeni paruit pentru ele.
<!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--></span><!--/sizec-->




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi