Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Golf 5 GTI


  • Please log in to reply
469 replies to this topic

#1 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 04 iulie 2012 - 12:13

M-am gandit ca ar fi dragut sa am si un jurnal pentru proaspata achizitie, un loc unde sa vorbim despre politica, benzina vs diesel, subaru vs bmw si cate si mai cate :). Ma rog, poate printre picaturi o sa se inteleaga ceva si din istoria (sper lunga) Golf-ului GTI pe care l-am luat sambata. Masina are 71.000 km, luata din Germania la 8000 km de la VW AG.

Deocamdata masina se prezinta excelent, revizia proaspat facuta, tot ce ramane este sa-i pun benzina si sa-i dau bataie. Bataie pe care deocamdata mi-o da mie DSG-ul, inca nu pot sa spun ca sunt 100% impacat cu acest tip de cutie, desi performantele in traficul bucurestean sunt impresionante. Imi lipseste posibilitatea de a zvacni prin trafic, sa aud motorul turat, fara sa ma trezesc la viteze de decolare prin treapta a 6-a. Cutia in sine este o realizare inginereasca exceptionala, dar inca nu suntem pe acelasi palier. Mai incercam.

Suspensia mi se pare foarte rigida. Nu ma indoiesc ca pe un drum virajat este delicioasa, dar mediul urban, mai ales cel romanesc, nu prea ii prieste.

Motorul este inca o cutie partial inchisa pentru mine. Faptul ca in timpul saptamanii nu am apucat sa o conduc decat prin trafic, iar DSG-ul in Drive foloseste doar turatii de diesel, ma fac sa cred ca mai am multe de descoperit la acest 2.0 TFSI. Insa cand am mai apucat sa o trec pe manuala si sa ma joc cu ea, mi-a cam facut pielea de gaina. Consumul m-a impresionat pozitiv. La mers lejer, semi-aglomerat, am media pe bord 12.8%. Mult mai bine decat ma asteptam si cu adevarat ideal: consuma mult cand te dai la ea (normal), dar nu platesti aiurea benzina doar pentru ca ai 200 CP sub capota. Nu ma indoiesc ca un rol important il are si DSG-ul.

Las mesajul asta deschis, o sa mai adaug informatii relevante cand mai prind un pic de timp liber. Singurele poze pe care le am sunt si cele din anuntul de vanzare. Rusine sa imi fie :D

PS: Ce-i cu atatea radare in ultima vreme?

Thumbnail atasat

  • vw-golf-7143863.jpg

  • 0

#2 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 04 iulie 2012 - 12:27

Sa va spun o faza amuzanta de aseara. Cum stateam eu fara somn, pe la o ora asemanatoare cu asta, aud o alarma afara. Ma gandesc "Hai da-o naibii, nu o fi tocmai Golf-ul!". Neavand vedere spre masina, dau repede un Gugal/youtube dupa "alarma stock Golf 5" si sunetul era identic. Trag repede niste haine pe mine si cobor. "Vinovatul" era un aurolac care cel mai probabil se lovise de ea (habar n-am cat de sensibila e alarma), pentru ca atunci cand am ajuns eu jos el s-a sculat buimac dintr-o ghena, la cativa metri distanta. Partea amuzanta in toata asta e ca Stilo-ul a fost parcat timp de 5 ani in aproximativ acelasi loc, fara sa imi pese de cine si unde doarme pe langa ea.

Ca urmare, de azi am renuntat la locul de langa ghena si am reinceput sa parchez la bulevard, cu dezavantajele de rigoare: multi idioti care habar n-au sa parcheze sau sa deschida usile, praful de pe Mihai Bravu, distanta, etc.
  • 0

#3 lexus

    mecanic slefuitor/lustruitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.781 Mesaje:
Inregistrat: 16-decembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Seat
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.6b

Scris 04 iulie 2012 - 05:33

Haha, cu cat o feresti mai mult cu atat e mai suscepibila la lovituri. Exemplul clasic e cocalarul care isi lasa masina parcata in mijlocul drumului, in curba dar nimeni nu ii atinge/zgarie masina. E clar ca trebuie ferita, mai ales in mall-uri; eu unul o las singura intr-un colt de teama sa nu o atinga cand deschid portierele ceilalti. O sa-ti treaca, daca ai avut loc 5 ani si nu a patit nimic Fiat-ul, vei reveni in scurt timp la vechiile obiceiuri.

Cu motorul cred ca iti ia ceva timp sa te obisnuiesti. Eu nici dupa 4000 de km nu m-am acomodat 100% cu Renault-ul, nici cu pozitia nici cu masina. Si asa s-a intampla de fiecare data. Cutia e altceva fata de ce ai avut; daca sunt atatia care o lauda inseamna ca e ceva de capul ei, asa ca lasa sa treaca timpul si cred ca va veti imprieteni. :)

La faza cu praful, am descoperit o mica smecherie. La Omv spalatorie o fisa costa 5 lei. Daca masina e doar prafuita sau gainatata, da-i acolo un jet cu numarul 4. E apa purificata sic ei. Nu raman pete multe si costa putin.
  • 0
Imagine amplasata

#4 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 04 iulie 2012 - 08:12

La faza cu praful, am descoperit o mica smecherie. La Omv spalatorie o fisa costa 5 lei. Daca masina e doar prafuita sau gainatata, da-i acolo un jet cu numarul 4. E apa purificata sic ei. Nu raman pete multe si costa putin.

eu mai nou mi-am pierdut rabdarea sa mai stau prin spalatorii, mai ales pe caldurile astea.
asa ca, saptamanal primeste 2 jetoane de la OMV.
daca o curat saptamanal, nu apuca sa se murdareasca iar praful se da jos f usor.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#5 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 04 iulie 2012 - 08:29

Alex, sa o stapinesti sanatos, la multe zeci de mii de kilometri fara probleme!
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#6 Monitor_R

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.438 Mesaje:
Inregistrat: 16-septembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsubishi
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.0 DI-D

Scris 04 iulie 2012 - 09:04

...
Ca urmare, de azi am renuntat la locul de langa ghena si am reinceput sa parchez la bulevard, cu dezavantajele de rigoare: multi idioti care habar n-au sa parcheze sau sa deschida usile, praful de pe Mihai Bravu, distanta, etc.


AHA! De aia nu ti-am vazut/admirat inca noua jucarie! B)
Sa-ti traiasca odorul!
  • 0

#7 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 04 iulie 2012 - 09:23

Monitor, nu imi amintesc sa fii vazut vreun Mitsu Outlander pe acolo. Sau ma inseala memoria? :)

Apropo de discutia inceputa duminica, stiu ca o sa starneasca probabil si alte discutii in contradictoriu, dar o sa imi asum riscul. So, ideea ar fi ca vreau sa invat cum se conduce corect un motor turbo. Bazele le am deja: fara ture multe si accelerari bruste cu motorul rece, lasat sa se raceasca la relanti dupa forja. Punctual, eu de acasa pana la munca am cam 2.5 km. Evident, motorul nu apuca sa intre prea bine in temperatura. Este daunator motorului genul asta de utilizare zilnica? Seara, dupa munca, plec de obicei mai multi km, vede si un pic de ture, dar dimineata nu.
  • 0

#8 unipower

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.173 Mesaje:
Inregistrat: 04-iulie 10
  • Location:Nordul cu Aur Verde
  • Marca:Doua
  • Model:Nu le zic
  • Motorizare:Strict Secret

Scris 04 iulie 2012 - 09:57

S-o folosesti sanatos. Stai ca acu vin si sfaturile ;)
  • 0

#9 Monitor_R

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.438 Mesaje:
Inregistrat: 16-septembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsubishi
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.0 DI-D

Scris 04 iulie 2012 - 10:37

@alexx_elf - De la tine e cam la 5-600 m spre Obor, in dreapta... :D
:)
  • 0

#10 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 04 iulie 2012 - 05:24

Cum e cu sanatatea turbinei pana la urma? :)
  • 0

#11 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 04 iulie 2012 - 05:33

Da-i talpa, da nu blana.
Nu stiu daca se aplica si la benzinare, dar la fumigene nu se recomanda blana de la turatii mici.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#12 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 04 iulie 2012 - 05:48

Da-i talpa, da nu blana.
Nu stiu daca se aplica si la benzinare, dar la fumigene nu se recomanda blana de la turatii mici.


Cea mai mare tampenie lansata pe forumuri de aia care nu stiu nici pe unde se baga uleiu-n motor !
  • 0

#13 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 04 iulie 2012 - 05:49

ce intelegeti prin BLANA? pana una alta troacele actuale nu mai au acceleratia pe cablu.... deci pedala aia e un controller.... ce mai conteaza cum o apesi?

intreb, nu dau cu parul.
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#14 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 04 iulie 2012 - 05:54

Nu mai intreba ca oricum n-au cum sa-ti raspunda ....
  • 0

#15 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 04 iulie 2012 - 05:54

Cea mai mare tampenie lansata pe forumuri de aia care nu stiu nici pe unde se baga uleiu-n motor !

Si sfatul pentru Alex care e?
  • 0

#16 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 04 iulie 2012 - 05:58

I l-am dat duminica la intalnirea garajistilor !

Sfatul meu, el face ce considera de cuviinta.
  • 0

#17 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 04 iulie 2012 - 06:10

Una e cand ajungi de la 1500 de ture la 4000 accelerand frumos, alta e cand o blanuiesti si faci asta in "2 secunde".
Scuzati modul neacademic de exprimare din postul precedent.

Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 04 iulie 2012 - 06:11

  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#18 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 04 iulie 2012 - 06:15

Pentru turbina NU e nicio diferenta, in sesnsul ca NU sufera absolut deloc ! :D

l.e.
Te-ai drogat ? Unde pana mea ai vazut tu fumigena sa urce in 2 sec de la 1500 la 4000 ???? Nici daca-i in punctul mort nu e in stare ! :lol: :lol: :lol:
  • 0

#19 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 04 iulie 2012 - 06:35

Am zis ca ma refer mai mult la dizaluri. Afectata mai mult e in aceste cazuri volanta bimasica, dar s-au mai vazut si ceva cazuri de surge.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#20 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 04 iulie 2012 - 06:48

:lol:
  • 0

#21 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 04 iulie 2012 - 07:01

Asteptam pozNe detaliate..................
  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#22 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 04 iulie 2012 - 11:47

Vor fi, sper in weekend, desi am programata o deplasare mai lunga.

Si la Stilo aveam grija sa nu o turez cu motorul rece, mai trebuie sa ma obisnuiesc cu perioada de racire de dupa forja. Ulei am comandat deja si voi avea grija sa fie tot timpul in parametri.

PS: Masina asta traieste doar in modul secvential. Drive-ul tine prea sub-turat, sport-ul invers. In manual poti sa te bucuri cu adevarat de motor, fara sa te tina aiurea la vreuna din extremitatile turometrului. Modul automat e ideal pentru traficul dement din oras, dar in momentele alea nu e nici o diferenta intre un TFSI de 200 CP si un TDI de 105. Nimic nu se compara cu a controla tu masina!
  • 0

#23 Grinch

    antisocial

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.354 Mesaje:
Inregistrat: 15-mai 02
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester XT 2007
  • Motorizare:2.500cc 230hp

Scris 05 iulie 2012 - 01:27

Power is nothing without control :)
  • 0

Life must be taken one disaster at a time


#24 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 05 iulie 2012 - 08:23

@Elf - toti cei care trec de pe manuala pe avtomata se simt bine doar in modul secvential. Dureaza ceva pana te acomodezi cu orice cutie automata/DSG etc.

@Oaspete - fi atent aici schema: apesi pe un controller (pedala), ECU pricepe ce apesi tu acolo si incepe sa 'umble' la acceleratie, admisie, alimentare, transmisie etc. Indiferent cum ii dai comanda el tot la fel executa, doar ca mai repede sau mai incet. Ce zici tu acolo cu volanta cu dubla-masa este valabila atunci cand ii dai blana si o tii din ambreiaj. Si cel mai des se tufe volanta de la socurile de la turatii joase ( gen ridicat ambreiaj fara a accelera), sau cand pur si simplu este prost gandita.
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#25 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 05 iulie 2012 - 08:36

Exact de mai repede sau mai incet e vorba.
Si exact de socurile de la turatii joase e vorba.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi