Salt la continut


Fotografie
- - - - -

presiune ulei mica


  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 laur200380

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 1 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 08
  • Marca:alfa romeo
  • Model:164
  • Motorizare:v6 TB 201CP

Scris 09 iulie 2008 - 09:58

am o alfa 164 2.0 v6 TB 201CP. Am probleme cu presiunea uleiului atunci camd motorul este cald(sub 1), la rece are cam 4. Precizez ca am 2000km de cand am schimbat cuzinetii, alezat arbore, pompa de ulei este veche dar a fost masurata si este un cote. Acum am in ea ulei selenia gold 10w40, am avut si castrol 10w40 dar tot mica era presiunea.
Multumesc anticipat.
  • 0

#2 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 09 iulie 2008 - 10:09

ai o uzura maricica pe undeva...uleiul ti-l consuma?
presiune la rece ai pentru ca e motorul "strans"....stiu ca asa aveam si eu la dacie o presiune astronomica la rece si apoi fleasca la cald
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#3 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.131 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 09 iulie 2008 - 10:35

Pina nu desface motorul, e greu de spus de unde vine lipsa asta de presiune.
Si ar mai fi o varianta, si anume a sondei de presiune defecta. Pentru a inlatura cauza asta, se monteaza un manometru mecanic pentru verificare. Nu de alta, dar la 1 bar presiune in ture, ar cam fi trebuit sa gripeze deja...

Aceasta postare a fost editata de Relu: 09 iulie 2008 - 10:36

  • 0

"A Mac is designed to give you the best computer experience possible. Because Apple makes both the hardware and the software, everything just works. Like a computer should."
Posted Image


#4 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 09 iulie 2008 - 08:00

Da, Relu are la capitolul asta multe de spus, cred ca ar trebui ascultat.
Si un senzor de presiune nu e chiar asa greu de montat, plus ca te ajuta si dup-aia.
  • 0
<!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--></span><!--/sizec-->

#5 DMIHNEA

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.698 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:w124+a3 quattro
  • Motorizare:2.0

Scris 09 iulie 2008 - 10:35

La urmatorul schimb de ulei baga 15 in loc de 10w,poate cistigi ceva........asa avem tendintza totzi,ba e sonda ba uleiul,dar tot lagarele sunt,adica cuzinetzii :lol:
  • 0

mai bine singur decit in companie proasta......





0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi