Salt la continut


Fotografie

Golf V GT 1.4TSI 170CP


  • Please log in to reply
87 replies to this topic

#1 Marius*

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 612 Mesaje:
Inregistrat: 11-aprilie 07
  • Location:Oraș
  • Marca:vw
  • Model:1j5
  • Motorizare:atd

Scris 08 august 2007 - 08:40

In primul rand motorul cu 4 cilindri in linie este asemanator la capitolul cilindree cu cele care echipeaza Skoda Fabia, Seat Cordoba sau Volkswagen Polo, in rest TSI-ul este complet diferit.
Acest motor este supraalimentat cu cele doua sitsteme cunoscute, turbocompresorul si compresorul mecanic.
Cele doua sisteme de supraalimentare sunt complet diferite deoarece turbocompresorul functioneaza pe baza gazelor arse si ofera o putere maxima la turatii mari, in timp ce compresorul mecanic este legat la rotatiile motorului si ofera o crestere a puterii chiar si de la turatiile mai mici.
Motorul 1.4 TSI al Golf-ului GT are ambele sisteme de supraalimenatre si dezvolta o putere maxima de 170 CP la o turatie de 6.000 rpm. Momentul motor dezvoltat de acest motor este de 240 Nm, iar turatia la care acesta este disponibil este de 1.750 rpm.
Masina este inrudita atat optic cat si tehnic cu fartiorul sau mai puternic Golf GTI.



Am deschis acest topic pt ca sunt fascinat de masinuta asta si intentionez in viitor sa o achizitionez, in ciuda faptului ca pretul este destul de ridicat, aproximativ 21.800 euro cu toate taxele. :P
  • 0

#2 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 08 august 2007 - 10:08

si pe mine ma atrage mult masina asta :P
foarte interesant motor, in orice caz
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#3 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 08 august 2007 - 11:35

ala e pret ridicat?

in film nu stiu ce s-a dorit a se demonstra totusi.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#4 Marius*

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 612 Mesaje:
Inregistrat: 11-aprilie 07
  • Location:Oraș
  • Marca:vw
  • Model:1j5
  • Motorizare:atd

Scris 08 august 2007 - 11:37



Modul de functionare ai motorului 1.4 TSI.
Sunt atras de motorul asta, avand in vedere costurile reduse ce sunt suportate de posesorul acestuia, in privinta impozitului si al asigurarii obligatorii, care se calculeaza in functie de capacitatea cilindrica.
Este ceva extraordinar ca la o motorizare cu o astfel de capacitate sa ai sub capota o imensa herghelie. Este ceva de genul "lup in blana de oaie".
  • 0

#5 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 08 august 2007 - 11:47

de fapt consumul e interesant, nu puterea :P

te asteptam pe vwforum cat mai repede.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#6 AlexC

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 737 Mesaje:
Inregistrat: 05-aprilie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Renault
  • Model:Laguna III 2009
  • Motorizare:2.0dci - 150CP

Scris 09 august 2007 - 12:24

Petrece un pic de timp prin service la Porsche si vezi la ce perioada de timp vin cei 6-10 posesori de Golf GT la service pentru modificari de soft. Acum 2 luni perioada era aprox. 2 saptamani.

Momentan nu e o masina de cumparat, motorul nu e inca unul stabil. Poate in 1-2 ani...
  • 0

Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP


#7 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 09 august 2007 - 07:23

si softu vechi ce face rau ?
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#8 Alllexandru

    Membru senior

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPip
  • 792 Mesaje:
Inregistrat: 17-iunie 04
  • Marca:.....
  • Model:.....
  • Motorizare:....

Scris 09 august 2007 - 08:32

freesex - tehnologie noua :unsure:
filmuletul nu m-a impresionat, o sa iti fac si eu unul cu masina mea sa compari...:lol:
  • 0

#9 AlexC

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 737 Mesaje:
Inregistrat: 05-aprilie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Renault
  • Model:Laguna III 2009
  • Motorizare:2.0dci - 150CP

Scris 09 august 2007 - 02:18

Din cate stiu consumul era foarte mare si nu urca lin in turatii. Update-urile de soft sunt menite sa adreseze problemele astea, dar nu s-a gasit combinatia optima. Masina merge bine turata cand sunt turbinele in functiune, dar la regimuri de oras nu se simte asa de bine.
  • 0

Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP


#10 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 09 august 2007 - 04:06

nu e vorba de "turbine".
masina are o turbina si un compresor mecanic. Compresorul mecanic se simte chiar unde zici tu ca nu, adica la turatii joase.

@Alllexandru: corect, dar masina ta nu e un 1.4 benzina :D
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#11 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 09 august 2007 - 06:17

Din cate stiu consumul era foarte mare si nu urca lin in turatii. Update-urile de soft sunt menite sa adreseze problemele astea, dar nu s-a gasit combinatia optima. Masina merge bine turata cand sunt turbinele in functiune, dar la regimuri de oras nu se simte asa de bine.

am urmarit pe vwforum destul de atent evolutia masinilor echipate cu acest motor si nu am prea auzit de probleme de soft (spre deosebire, de exemplu, de exemplarele skoda octavia dotate cu motorul de 170 cp cu filtru de particule)
iar despre consum, variaza cica intre 6,5% si 9% mediu, functie strict de turatia la care este folosita masina.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#12 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 09 august 2007 - 06:37

Octavia au acest motor? Nu cumva e vorba de 2.0 170 CP la alea? Filtru de particule parca era numa la diesel ...
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#13 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 09 august 2007 - 07:19

singura octavia de 170cp e aia RS diesel, in rest exista una RS de 200 cp benzina 2 TFSI si una de 160 de cai 1.8T
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#14 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 09 august 2007 - 08:51

dizal dara.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#15 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 09 august 2007 - 09:39

Pai in cazul asta ... nu prea are legatura cu 1.4 TFSI'ul :D
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#16 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 09 august 2007 - 09:51

of of.
sa ma explic : vroiam sa se vada ca sint cat pot de obiectiv vizavi de un produs VAG.
(adica va aduc la cunostinta faptul ca RS-ul TDi de pe Octavia-culmea, Passat-ul pare ca e ferit de astfel de probleme-a avut probleme ce au necesitat upgrade de soft, dar de TSI n-am auzit nimic)
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#17 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 09 august 2007 - 10:07

laudabil efortul celor de la vag de a face ceva revolutionar. E normal sa nu fie usor si nici Ok din prima.
Sa nu uitam totusi ca evolutia motoarelor in ultimii zeci de ani a fost cam in pasi de melc. In afara de gestiunea electronica si sistemele de injectie din ce in ce mai performante ( performanta dpdv economie de combustibil si noxe, NU performante reale ), nu s-a intimplat mai nimic. Ori cu acest motor, vag incearca sa faca ce altii nu au reusit, si anume sa puna un motor de cilindree foarte mica pe masini medii si mari, care sa mai si mearga civilizat. Acelasi motor exista si pe Touran daca nu ma insel.
Probleme au si vor mai avea. Poate chiar vor renunta sau vor reusi cu acest motor. Nimeni nu poate sti in momentul asta.
Personal, in acest moment, nu as alege un motor pe masina mea decit raportind greutatea masinii la capacitatea cilindrica a motorului. Puterea ma intereseaza mai putin.
  • 0

#18 Alllexandru

    Membru senior

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPip
  • 792 Mesaje:
Inregistrat: 17-iunie 04
  • Marca:.....
  • Model:.....
  • Motorizare:....

Scris 10 august 2007 - 01:18

@Alllexandru: corect, dar masina ta nu e un 1.4 benzina ;)


Corect, dar acest 1.4 are totusi 170 cai, ma asteptam sa traga mai bine in filmulet, in fine o sa fac filmul si o sa il pun
  • 0

#19 DOOM

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 287 Mesaje:
Inregistrat: 03-aprilie 07
  • Marca:Audi
  • Model:S3 8P
  • Motorizare:2.0TFSI 265cp

Scris 10 august 2007 - 02:29

Singurul dezavantaj al motorului e de fapt si avantajul:cilindreea mica....se vede ca la viteze mari se chinuie un pic, dar in intervalul 0 -120 pe care sincer cred ca de putine ori il depaseste cineva in conditii normale de trafic se comporta foarte bine.Eu prefer in continuare motorul de 2 litri pentru ca oricum impozitul e mai mult decat acceptabil iar diferenta de bani la cumparare fata de TSI nu e prea mare.
Oricum acum nu se mai poate comanda Golf GT.S-a introdus in schimb echiparea Sport GT pentru celelelte motorizari.
  • 0
Audi S3 8P
VW Passat B6

#20 rzv74

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 259 Mesaje:
Inregistrat: 28-octombrie 02
  • Location:bacau

Scris 11 august 2007 - 10:41

am mers vineri de la oradea la bacau si de la cluj spre tg.mures era un gt din asta de ungaria. accelereaza bine tare. in localitati mergea mai incet60-70 , dar cind iesea se ducea rau. facea niste depasiri parca ceilalti stateau

Aceasta postare a fost editata de rzv74: 11 august 2007 - 10:41

  • 0

#21 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 11 august 2007 - 01:40

ce tot cauti tu la oradea ha? ;)

si eu sunt tare curios de tsi-u asta. cred ca o sa dau o fuga la VW sa vad daca au dixponibil unu la un drive test
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#22 Marius*

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 612 Mesaje:
Inregistrat: 11-aprilie 07
  • Location:Oraș
  • Marca:vw
  • Model:1j5
  • Motorizare:atd

Scris 11 august 2007 - 02:34

Nu cred ca vei gasi pt drive-test o astfel de masina.
Eu am cautat masina asta pt drive-test de mi-a venit acru si pana la urma am gasit la cineva, care dupa mari rugaminti m-a lasat sa merg si eu putin.
Intradevar am ramas impresionat de ce poate masinuta asta .....
  • 0

#23 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 11 august 2007 - 10:19

am spus de multe ori, asta e singurul viitor pentru motoarele pe benzinza, si viitorul suna bine, cel putin pentru vw care dupa dominarea in zona diesel acum vine in forta pe zona motoarelor pe benzina
  • 0

#24 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 12 august 2007 - 10:34

aveau la un moment dat. ca era unu negru care umbla prin oras stickerit cu "noul TSI"... dar nu stiu 140/170 habr n-am... si cred ca era pt testdrive...
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#25 rzv74

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 259 Mesaje:
Inregistrat: 28-octombrie 02
  • Location:bacau

Scris 12 august 2007 - 11:06

ce tot cauti tu la oradea ha? :)

si eu sunt tare curios de tsi-u asta. cred ca o sa dau o fuga la VW sa vad daca au dixponibil unu la un drive test

lucrez in oradea si in week-end plec la cluj sau la bacau :cunaooooo:
  • 0




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi