Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Kit de reparatie pentru pana


  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 18.197 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Ford
  • Model:Fiesta
  • Motorizare:1.4 tdci

Scris 29 iunie 2007 - 12:38

Am vazut in ultima vreme ca, la mai multe modele de masini, acestea sunt livrare cu acest kit de reparatie pentru pana.

As avea cateva nelamuriri:

1 - masinile care vin dotate cu asa ceva nu mai au roata de rezerva?

2 - ce contine acest kit? si cum se foloseste?

3 - sunt jante/cauciucuri speciale?

4 - se gasesc si in comert asemenea kituri? Si daca da, unde le pot gasi si la ce pret?
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#2 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 18.197 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Ford
  • Model:Fiesta
  • Motorizare:1.4 tdci

Scris 30 iunie 2007 - 01:09

N'are nimeni masina care e dotata cu asa ceva? Macar spuneti'mi pe net unde pot gasi info ... caci cu google nu am gasit mare lucru
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#3 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 30 iunie 2007 - 04:57

Depinde de la masina la masina ce are in componenta un asemenea kit.

Ideea este ca de obicei, kitul respectiv se livreaza la masini fara roata de rezerva si contine:
- tub spuma
- compresor de aer.

Acest tip de kit se poate gasi in comert, la benzinarii mai ales, sub forma unui tub de spray in care se gaseste spuma respectiva amestecata cu aer sub presiune.

Modalitati de folosire: se monteaza tubul (dotat cu piulita care se potriveste pe ventil), se tine apasat pana ce tot continutul spray-ului intra in roata si teoretic pana este gata.
Spuma, odata introdusa in anvelopa astupa gaura in momentul in care aerul sub presiune incearca sa o scoata afara prin gaura/gaurile respective.
Imediat dupa umflare este necesara rularea (imediata!) cu viteza de 20-30 km/h pentru cativa kilometri pentru distributia uniforma a spumei in interiorul cauciucului.
Atentie! Dupa "umflarea rotii" nu se recomanda rularea cu viteza mare!

Am intotdeauna in masina un spray de acest tip, chiar daca masina are roata de rezerva. Eu recomand spray-ul (nu stiu brandul) cu robinet rosu sus (daca il vedeti il recunoasteti).

Solutia nu functioneaza decat daca intepatura in roata este mica, gen cui sau asa ceva. La gauri mai mari este enervant de inutil.
<!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--></span><!--/sizec-->

#4 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 18.197 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Ford
  • Model:Fiesta
  • Motorizare:1.4 tdci

Scris 30 iunie 2007 - 01:25

Deci, ca o concluzie ... cu roata reparata cu kitul asta e indicat a se merge doar pana la pruma vulcanicare? Ce inseamna viteza mare in contextul "Atentie! Dupa "umflarea rotii" nu se recomanda rularea cu viteza mare!"? La rotile de dimensiuni reduse parca e vorba de 80km/h
La vulcanizare nu este mai incomod apoi celui de acolo sa vulcanizeze roata dupa ce a fost folosita spuma d'asta? Nu adera la cauciuc?
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#5 buburezoi

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 1 Mesaje:
Inregistrat: 26-ianuarie 10
  • Location:Dj
  • Marca:Opel
  • Model:Astra G
  • Motorizare:diesel

Scris 10 aprilie 2010 - 02:29

Vand kit de pana pentru cauciucuri de autoturism si motociclete. Kitul contine urmatoarele:
1. un set de 5 benzi de silicon pentru pana
2. o ustensila de curatat gaura
3. o ustensila de introdus siliconul in gaura.

Kitul costa 115 RON (transport gratuit in toata tara prin Fan Curier)
Acest kit este usor de folosit de catre oricine si este identic cu cel pe care il utilizeaza personalul de la vulcanizarile auto.
Kitul poate fi folosit si la motociclete si este mai mult decat necesar pentru a preveni situatiile in care apare o pana neprevazuta.

Dupa ce ati reparat pana nu aveti restrictii de km sau de viteza ca la kiturile obisnuite. Cauciucul va fi la fel ca inainte de pana, sigur si solid.

Produsul este NOU
Telefon 0743126818

Aceasta postare a fost editata de buburezoi: 10 aprilie 2010 - 02:32


#6 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.131 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 10 aprilie 2010 - 05:55

Baga o documentatie, poze, etc .. sa vedem si noi cum arata.

"A Mac is designed to give you the best computer experience possible. Because Apple makes both the hardware and the software, everything just works. Like a computer should."
Posted Image


#7 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 18.197 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Ford
  • Model:Fiesta
  • Motorizare:1.4 tdci

Scris 10 aprilie 2010 - 05:57

Operatiunea se face cu cauciucul pe janta sau trebe dejantat?
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi