Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Tuning motor?


  • Please log in to reply
134 replies to this topic

#26 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 12 aprilie 2007 - 01:23

Lasa frate, ne descurcam noi, facem un Flexicredit ceva... :)

Off-topic oarecum: Rene a mea (Laguna) are incepind de azi 205 CP si 325 Nm (in loc de 170 CP si 270 Nm)... :) :party1:
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#27 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 12 aprilie 2007 - 01:37

OT si cum mere?
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#28 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 12 aprilie 2007 - 02:29

La cuplu m-ai ajuns aproape :) La putere insa esti tatic :)
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#29 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 12 aprilie 2007 - 06:20

Lasa frate, ne descurcam noi, facem un Flexicredit ceva... :)

Off-topic oarecum: Rene a mea (Laguna) are incepind de azi 205 CP si 325 Nm (in loc de 170 CP si 270 Nm)... :) :party1:


Sa-ti stric bucuria...De unde stii ca are 205cp?
Se simt binisor cei cativa caluti in plus? Care-s diferentele vazute de tine si,de la ce turatii(fata de fosta)?

Ma oftic cand vad/aud de +200cp(e o bariera psihologica!)
Abia astept sa ajung la Bucuresti sa vad cum se misca o Octavia 1.8T,4*4,de cca.220cp! Daca-mi place,dupa,va provoc la liniute!
  • 0

#30 DOOM

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 287 Mesaje:
Inregistrat: 03-aprilie 07
  • Marca:Audi
  • Model:S3 8P
  • Motorizare:2.0TFSI 265cp

Scris 12 aprilie 2007 - 07:41

o fi pus-o pe dyno, desi depinde pe care ca eu am auzit ca sunt variatii foarte mari intre diferitele aparate din Bucuresti.
Eu nu m-am bagat inca la remapare pt ca mai am garantie si oricum imi place cum se misca masina.Probabil ca nu o sa ma bag oricum pentru ca fiind tractiune fata mare branza nu va fi - poate doar pe la reprize.Mai stiu si un caz - un amic cu GTI care si-a luat mare teapa platind cateva mii bune de euro pe un kit care ar fi trebuit sa il duca la 300+ cai si de fapt are vreo 260.
Urmatoarea masina va fi AWD- asa mi-am propus eu adica - si atunci poate voi mai inmulti caii cumva.
  • 0
Audi S3 8P
VW Passat B6

#31 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 12 aprilie 2007 - 07:43

A zis cumva, cineva, Rene?! :cunaooooo:
  • 0
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->

#32 SHARANEL

    sculer-matriter

  • Members
  • PipPipPip
  • 429 Mesaje:
Inregistrat: 05-februarie 05
  • Marca:.
  • Model:-
  • Motorizare:.

Scris 12 aprilie 2007 - 07:54

chiar

as vrea sa stiu si eu cu cat imi scurteaza viata motorului si a transmisiei cipuirea motorului meu, si ce riscuri am sa imi cedeze cutia de viteze sau vreo planetara la o acceleratie blana cu cei ~380 Nm pe care ii posed. Motorul are 82kkm, e cipuit de la 40.000, majoritatea facuti prin bucuresti, si teoretic are 160 de kay si 380 Nm (la mol i-am spus 400 Nm, ca sa crape de ciuda - nu-i spuneti ca am doar 380!!!)
  • 0
retras la depou in semn de protest impotriva unui moderator-agitator obraznic

#33 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 12 aprilie 2007 - 07:55

Asa-asa, fa misto de mine, ia-te de mine ca-s negru si fara sanie...
Am artizanat la motorul de 2litri degeaba, tot pe genul galagie fara spor e. Merge, nu zic, dar nu e vreo senzatie.

Am gasit la SKN Romania sa-i fac resoftare dar castig 20cp. Nu merita deranjul...
Asta e neajunsul masinilor aspirate...
Cand ai turbo ai mult mai multe optiuni.

sincer ma bucur ca recunosti ca nu avea sens,apoi draguta aia cu negru si fara sanie,pe bune....Daca imi amintesc bine,tu nu aveai 2000 cu kompressor?sau era 2000 aspirat ala de 100-105 kw?ps-eu am batut pasul pe loc am luat tot oldies-C124,silver,tot 2000-16v aspirat,si vind berlina....
  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#34 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 12 aprilie 2007 - 08:35

chiar

as vrea sa stiu si eu cu cat imi scurteaza viata motorului si a transmisiei cipuirea motorului meu, si ce riscuri am sa imi cedeze cutia de viteze sau vreo planetara la o acceleratie blana cu cei ~380 Nm pe care ii posed. Motorul are 82kkm, e cipuit de la 40.000, majoritatea facuti prin bucuresti, si teoretic are 160 de kay si 380 Nm (la mol i-am spus 400 Nm, ca sa crape de ciuda - nu-i spuneti ca am doar 380!!!)


io zic sa stai linistit. nu am auzit sa cada cutii de viteza si inca nici planetare.
primul care cade (vorbim de remapari corecte, ca sa zic asa) e ambreiajul, si ala putin probabil in situatia amintita intre paranteze.
daca nu te dai la ea mereu, o sa mai mergi cativa ani fara probleme.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#35 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 12 aprilie 2007 - 08:55

@DMihnea: nu chiar fara sens, merge mai bine dar nu poti sa spui "racheta frate".
Este 200 kompressor. 163cp de fabrica. Acum cred ca are 175 la cate i-am facut, dar nu mai mult. Evacuare completa, admisie completa cu 2 filtre sport, chipuire la motor. I-am schimbat si timoneria (e ceva mai scurta) si i-am pus si fise si bujii sport (numai bujiile mi-au dat vreo 0,4cp!).
Acel oldies de care spui nu e chiar oldies si e o masina foarte misto. Am vazut unele "aranjate" foarte misto.

Despre ce spunea Sharanel... avem exemple de ambele parti.
530D de care am mai zis a ramas fara cutie la vreo 50k km dupa cipuirea din Ungaria. Dar trebuie spus ca masina a luat numai si numai forja (fara exagerare, daca e miscata 10m e in kickdown!).
In acelasi timp o Bora (a baietilor care au acum SKN Romania) a ramas fara planetare la 12k km dupa cipuire ( in Romania). Dar la fel, si Bora respectiva din burn-uri si liniute nu iesea.

Teflonul meu are cipuire de vreo 8k km si nu are nimic (dar in primul rand nu e diferenta de putere asa mare si nici mersul nu e talpa non stop).
Voinea insa (vwforum) are multe masini tunate care nu au nici o problema.
Canan de asemenea (flash-tuning.ro) a tunat multe masini si n-am auzit de vreo problema.

Acum hai sa fim sinceri, chiar daca nu e tunata masina si tragi de ea ca la zidul mortii tot crapa. Daca ii mai dai si niste cai in plus atunci mai creste riscul cu ceva procente.
In insomnia racing nu e nici o masina necipuita; in afara de un Evo (care e tunat pana la extrem) nu a cazut niciuna, si in mare parte masinile de acolo mananca pe paine curse. In schimb insa, in oras sunt conduse sportiv dar nu exagerat.

Cum spuneam, ai exemple din amandoua categoriile, totul depinde insa de pedala si de cursa ei.
  • 0
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->

#36 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 12 aprilie 2007 - 09:21

S-o luam pe rind......:
-Chipuirea motorului nu inseamna nimic daca nu e facuta de catre profesionisti. Multi fac, putini stiu....
-Nicio chipuire corecta nu afecteaza motorul daca cel ce are masina nu e "idiot" ....
-Orice masina poate fi fu...ta si fara chip daca posesorul e suficient de imbecil....
-O chipuire corect facuta, va face masina muuult !! mai placuta la condus
-Puterea maxima cistigata nu e aproape deloc importanta... Asta daca nu intentionezi sa mergi la "liniute"...
-In utilizare normala, puterea maxima conteaza foarte putin...
Una peste alta, aveti mare grija unde va "preparati" masinile. Sunt motoare care prin simpla inlocuire a filtrului de aer pot deveni mult mai placute la condus. NU toate motoarele pot cistiga ceva semnificativ prin modificari.
Cei cu aptitudini de "gospodine" pun accentul pe ceea ce spune dyno dpdv putere !! cistigata
Cei cu adevarat cunoscatori stiu ce sa ceara "tunerului" cind ii modifica masina
La motoarele aspirate, exista "chipuiri" care costa foarte mult, care nu dau in valoare absoluta mai mult de citiva cai !!. Asta inseamna ca motorul respectiv nu accepta mai mult. Dar nu inseamna ca motorul nu e cu mult mai performant !!!
Functie de motor, exista alte modificari care-l pot face sa mearga mult mai bine si fara chipuire.
Motoarele in general au potential mult mai mare, insa datorita restrictiilor impuse de legislatiile locale/regionale, nu sunt exploatate 100%. In plus, sa nu va amagiti cu ideea ca un motor "nou" e cu adevarat nou... Sunt rezerve puse in valoare cind e nevoie.
Subiectul e mult prea complex pentru a fi redus la citeva idei principale. Sfatul meu ( daca vreti sa-l acceptati ) e sa mergeti la preparatori adevarati, sa le spuneti CE anume doriti, si ei va vor spune functie de masina ce se poate si ce nu.
Rezultatele pot fi spectaculoase sau catastofale. Evident, depide la cine ati apelat.
  • 0

#37 canan17ro

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 821 Mesaje:
Inregistrat: 21-septembrie 04
  • Location:Bucuresti - Lausanne
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.9 CDTI 200

Scris 12 aprilie 2007 - 09:27

Sunt cazuri si cazuri :

- am avut o Laguna 2 1.9 dci la care turbina pierdea ulei si omul a venit la remapare; i-am explicat ca turbina va cadea si ca nu e bine sa-si faca remaparea acuma dar omul a insistat si a zis ca tot i se sparge turbina si ca nu-l intereseaza; mergea incredibil de subturat de vibra toata masina; dupa operatie s-a dus pe A2 sa-i dea talpa sa vada cat prinde si a fost multumit ca merge cu x km mai tare; dupa toate astea masina merge cu aceiasi turbina si azi desi masina e batjocorita;
- am avut masini cu 0km remapate de noi desi recomandarea a fost sa nu se faca decat dupa un numar de km; clientii au insistat si nu au fost probleme;
- masina cu 150.000 de km care nu era multumit nici cu Race (versiunea cea mai agresiva) si cerea mape tot mai agresive desi masina era toata in pioneze; merge si azi fara probleme dupa cati km o fi facut de vara trecuta;

Sunt cazuri si cazuri - acuma poate sa se intample si la masina noua o problema (vezi 2.0 tdi care a avut probleme cu turbinele care au tot picat la masini stock) dar mai la cele vechi. Sunt multi factori in joc. De principiu daca sunt respectate niste reguli la condus si nu se abuzeaza aiurea de masina si se conduce cu cap (chiar sportiv cand dai in ea) si daca se folosesc niste mape "corecte" nu trebuie sa apara probleme la masina. Cam cel mai important factor e cel din spatele volanului.

Aceasta postare a fost editata de canan17ro: 12 aprilie 2007 - 09:30

  • 0
Opel Astra 1.9 CD<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->TI<!--colorc--></span><!--/colorc--> 200 de cai by<a href="http://www.flash-tuning.ro" target="_blank"> <!--coloro:#cc0000--><span style="color:#cc0000"><!--/coloro-->Flash-tuning<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>

#38 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 12 aprilie 2007 - 09:45

Sunt cazuri si cazuri :

.......... Cam cel mai important factor e cel din spatele volanului.


Pai cam asta am vrut sa spun si eu... :thumb:
  • 0

#39 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 12 aprilie 2007 - 10:05

Despre ce spunea Sharanel... avem exemple de ambele parti.
530D de care am mai zis a ramas fara cutie la vreo 50k km dupa cipuirea din Ungaria. Dar trebuie spus ca masina a luat numai si numai forja (fara exagerare, daca e miscata 10m e in kickdown!).
In acelasi timp o Bora (a baietilor care au acum SKN Romania) a ramas fara planetare la 12k km dupa cipuire ( in Romania). Dar la fel, si Bora respectiva din burn-uri si liniute nu iesea.


aha, da nu ma refeream la cutii automate, ci la masinuta lui sharanel si cele asemanatoare. cat despre planetarele Borei ma gandesc ca ar fi cazut oricum, eventual mai tarziu fara chip, dupa descrierea utilizarii ei de zi cu zi.
ca in toate cele, e bine sa nu treci de limite. exceptie poate face grosimea portofelului.
:)
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#40 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 12 aprilie 2007 - 10:13

Co orice masina daca te dai "pilot" si faci plecari ca la 402m, belesti tot: ambreiaj, planetare, cutie, etc...
  • 0

#41 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 13 aprilie 2007 - 07:03

ca tot discutam de cai si remapari...
unde se poate testa in Romania masina pe Dyno si cam cat costa un astfel de test?
am un prieten care e foarte curios de asa ceva... ar vrea sa stie exact care-i treaba cu calutii aia in plus. cati sunt in realitatea si cati sunt pe hartie...
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#42 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 13 aprilie 2007 - 08:18

ska, s-a mai povestit.
una e comportarea masinii pe sosea
alta e rezultatul dyno.
nu totdeauna o crestere mare a puterii aduce beneficii "palpabile" pe sosea.

dyno gasesti la metrotehnica si autovit.
cu siguranta ca mai sint.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#43 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 13 aprilie 2007 - 08:58

Gasesti mai aproape la vecinii de la vest...
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#44 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 13 aprilie 2007 - 09:39

Autotest ( Autovit ), 2 si 4 roti motrice costa 180 roni si ai 2 teste in banii astia oricind.
Metrotehnica 2 roti motrice costa 100 eur/test
Mastertuner 2 roti motrice ( curind si 4 ), costa 150 roni/1 sau cite teste vrei cit timp masina sta pe banc.
  • 0

#45 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 13 aprilie 2007 - 12:06

pe rind:
- da, pe masina o cheama Rene, cu accent aigu pe ultimul e, de la Renault, si ca e frantuzoaica, si masina mea e gagica da ?! :P
- valorile noi de 205 CP si 325 Nm sunt de la Dragos, cind o sa am timp o sa ma duc la Dyno, nu e insa atit de important pentru mine cit e senzatia la volan
- da imi place ca am trecut de bariera psihologica de 200 CP !
- la volan se simte imbunatatirea, nu spectaculos, dar se simte destul de substantial, urca mai usor in ture, cuplul e mai mare mai de jos, deci reia mai usor din turatii joase. Categoric reprizele sunt mai bune si motorul e mai "radical" in comportament acum, in sensul ca trebuie in oras in ambuteiaje doar sa ciupesc pedala de acceleratie pt o deplasare smooth si fara sa ma infig in ala din fata.
- cu dorinta de a testa, m-am trezit rulind prin oras (e drept seara) la viteze cu 3 cifre, foarte prohibite, si cind sa frinez, mi-am zis ca acum mi-ar trebui si un up-grade la frine :D.

Overall foarte multumit. Sincer, eu cred ca mapa asta noua e cea de la Laguna GT de 205 CP care se vinde in Franta. Mai studiem evolutia si raportam.

PS: Oaspetele, good to have you here !

Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 13 aprilie 2007 - 12:20

  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#46 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 13 aprilie 2007 - 01:41

ska, s-a mai povestit.
una e comportarea masinii pe sosea
alta e rezultatul dyno.
nu totdeauna o crestere mare a puterii aduce beneficii "palpabile" pe sosea.


in masina eu nu am sesizat ( nu am condus-o ) dar soferu zice ca se simte. dar vrea totusi sa vada cat e si pe hartie :P
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#47 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 13 aprilie 2007 - 01:45

si de unde stii de la ce ai plecat ?
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#48 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 13 aprilie 2007 - 03:16

banuim :P
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#49 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 13 aprilie 2007 - 03:45

Corect este sa se faca o masuratoare inainte de tuning, si alta dupa.
In orice caz, ca a fost facut bine sau rau, trebuie sa se simta in mod evident la condus.
Sunt cazuri in care "clientul" cere putere mare, i se arata pe dyno crestere de putere, dar masina nu merge mai bine, decit ii creste viteza maxima si in depasiri aproape de turatia maxima e mai "fisneata". Asta e un exemplu de "resoftare" proasta sau necistigatoare.
Tunerii adevararti lucreaza cel mai mult in zonele de turatie mica si medie. E drept ca acolo e cel mai greu de facut ceva, dar din cauza aia se si plateste un pret mai mare ( daca are cine sa o faca si stie cum sa o faca...).
Nu trebuie sa uitam ca noi folosim masinile noaste peste 90% din timp in turatii mici si foarte mici. Ori o crestere de putere maxima nu prea ajuta nimanui atita timp cit jos nu s-a schimbat nimic.
Firme de tuning sunt o gramada si la noi, insa treaba buna fac destul de putini.
Mai mult de amuzament, acum vreo 4 ani am dat calculatorul de la un saxo de 1.1 !!!!!!! unui baiat priceput sa vad daca poate sa-i faca ceva. A putut, nu stiu citi cai a cistigat ( si nici nu m-a interesat ) insa masina a devenit foarte placuta la condus. Pleca mult mai bine de jos, raspundea foarte bine la accelerari in ciuda motorului foarte mic, mergeam pe sosea cu aceeasi viteza ca inainte dar cu mai putina pedala, etc.... Poate ve-ti spune ca a fost autosugestie, dar nu a fost asa pentru ca aveam 2 masini identice luate in acelasi timp, asa ca termen de comparatie am avut.
Exemple mai am, dar deocamdata ma opresc aici.
  • 0

#50 canan17ro

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 821 Mesaje:
Inregistrat: 21-septembrie 04
  • Location:Bucuresti - Lausanne
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.9 CDTI 200

Scris 13 aprilie 2007 - 03:56

Autotest ( Autovit ), 2 si 4 roti motrice costa 180 roni si ai 2 teste in banii astia oricind.


E 120 ron la vitan 2 testari si se pot face si la intervale de timp mai mari.


Overall foarte multumit. Sincer, eu cred ca mapa asta noua e cea de la Laguna GT de 205 CP care se vinde in Franta. Mai studiem evolutia si raportam.


Mapa este facuta plecand de la fisierul tau original de la care s-au modificat anumiti parametri deci nu este una de la alta masina si pusa la tine. :P



Sunt cazuri in care "clientul" cere putere mare, i se arata pe dyno crestere de putere, dar masina nu merge mai bine, decit ii creste viteza maxima si in depasiri aproape de turatia maxima e mai "fisneata". Asta e un exemplu de "resoftare" proasta sau necistigatoare.


Cata bataie de cap am avut cu unii clienti la asemenea cazuri. Au avut fisiere cu paliere foarte reusite dar erau nemultumiti si vroiau peak la capat de turatie. Da bine la prieteni .....
  • 0
Opel Astra 1.9 CD<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->TI<!--colorc--></span><!--/colorc--> 200 de cai by<a href="http://www.flash-tuning.ro" target="_blank"> <!--coloro:#cc0000--><span style="color:#cc0000"><!--/coloro-->Flash-tuning<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi