Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Mitsubishi ASX


  • Please log in to reply
41 replies to this topic

#1 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 25 februarie 2010 - 04:00

Sursa:
http://www.garajul.r...hnice-complete/

Imagine amplasata

Mitsubishi a prezentat, inainte de iminenta lansare de la Salonul Auto de la Geneva, mai multe detalii despre noul crossover compact, intitulat ASX.

Noul model moşteneşte gena sportivă Mitsubishi si oferă, in acelaşi timp, flexibilitatea şi utilitatea unui SUV, dar şi manevrabilitatea şi performanţele unui automobil de clasa compacta.

ASX va utiliza o platforma tehnica noua, intitulata Project Global. Aceasta este o evolutie a arhitecturii utilizate de actualul Lancer si va sta, in diferite versiuni de ampatament, la baza tuturor viitoarelor modele Mitsubishi.

Imagine amplasata

Cu o lungime de 4.29m si un ampatament neobisnuit de mare, de 2.67m (valoare apropiata de cea a actualului Outlander), ASX va oferi un spatiu interior extrem de generos. Portbagajul are un volum util de 419 litri, iar bancheta fractionabila 60/40 se poate rabata complet, pentru a crea o suprafata de încarcare perfect plana, modularitatea interioara fiind un factor important pentru succesul excursiilor, vacantelor sau ieşirilor la cumparaturi.

Gama de motorizari va cuprinde doua propulsoare complet noi: o unitate pe benzina de 1.6 litri si un diesel de 1.8 litri. Ambele motoare sunt Euro5 si dezvolta 116, respectiv 150 de cai putere.

Toate propulsoarele vor fi cuplate standard la o cutie de viteze manuala cu 6 trepte. Dieselul va putea fi comandat, ulterior, si impreuna cu recent lansata cutie automata cu doua ambreiaje, TC-SST.

Imagine amplasata

Garda la sol de 195mm, mai mare cu 55mm decat media clasei compacte, se va dovedi utila pentru drumurile din ''jungla urbana'' mioritica, in timp ce sistemul inteligent de tractiune integrala S-AWC (Super All Wheel Control), preluat de la Outlander, ar trebui sa ii asigure noului crossover Mitsubishi performante cel putin onorabile in off-road. S-AWC va fi disponibil doar pe versiunea diesel a noului ASX. Trei setari diferite vor fi disponibile, 2WD (tracţiune pe puntea faţă, pentru conditii ideale de aderenta si asigurarea unui consum redus de combustibil ), 4WD (tracţiune integrală nepermanentă - in funcţie de stilul de conducere şi de calitatea suprafeţei de rulare, acest mod permite transmiterea automată a puterii şi către puntea spate, asigurand o tractiune mai buna indiferent de conditiile meteorologice sau de calitatea suprafetei de rulare ) si Lock (diferential central blocat, cuplul fiind transmis permanent si către puntea spate, ideal pentru trasee off-road sau conditii de rulare dificile), cele trei pozitii fiind selectabile prin intermediul unui controller rotativ.

ASX va fi plasat sub Outlander in gama Mitsubishi si va concura in disputatul segment al crossoverelor compacte, unde va avea de infruntat modele de succes precum Nissan Qashqai sau Skoda Yeti.

Imagine amplasata

Noul ASX va fi disponibil in showroom-urile Mitsubishi din toata Europa, imediat dupa lansarea oficiala din cadrul Salonului Auto de la Geneva, cel mai probabil de la sfarsitul lunii martie, insa deocamdata nu se stie exact cand va sosi si in Romania.

--
Mie mi se pare FOARTE simpatica!! :wub:

Aceasta postare a fost editata de the1: 26 februarie 2010 - 11:53

  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#2 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 25 februarie 2010 - 04:16

Interiorul mi se pare misto, fara butoane si butonase inutile si fara finisari piano'black de prost gust. La exterior spatele pare un pic ciudat, insa per total masinuta pare misto
Volumul portbagajului suna bine ... insa sa vedem si preturile :wub:
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#3 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 25 februarie 2010 - 04:40

Sunt foarte curios sa vad cum va pozitiona Mitsu Romania acest model. Sper sa nu fie prea scump. Are sanse sa devina unul dintre cele mai de succes SUV-uri in Ro, atata timp cat pretul va fi unul foarte tentant.
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#4 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 25 februarie 2010 - 05:03

botul ala de evo nu se imbina nici cum cu restul designului.
in rest, pare foarte ok.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#5 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 25 februarie 2010 - 05:08

Mie mi se pare ca se integreaza foarte ok in aspectul general al masinii. Incomparabil mai ok decat in cazul Colt-ului facelift.
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#6 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 25 februarie 2010 - 05:52

Grila fata nu prea se potriveste cu masina, dar deh imagine unitara de marca (o prostie dpmdv).
La o prima vedere a pozelor, masina nu arata rau; sa o vedem pe viu + sa vedem ce "stie".
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#7 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 25 februarie 2010 - 06:11

Garda la sol de 195mm si tractiunea preluata de la Outlander promit... cel putin pe hartie. :wub:
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#8 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 25 februarie 2010 - 06:33

Mi-as lua una. Portbagajul putea sa fie mai mare :wub:.
M-ar bucura un dizal spre 180 de cai. masina e de urmarit.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#9 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 25 februarie 2010 - 07:47

oaspete, nu te mai da cu dusmanii, stim ca urmatoarea ta masina va fi o toyota ! :wub:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#10 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 25 februarie 2010 - 08:52

Adevarul e ca nu-i ca toyota, dar merge ..... :wub:

Serios acum, mie-mi place. Iar imeginea "unitara" de marca, o intilnima la toate brandurile.
  • 0

#11 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 25 februarie 2010 - 08:59

tocmai aia e pb.
ca toti au adoptat acelasi design, sub diferite forme.

Aceasta postare a fost editata de ska: 25 februarie 2010 - 08:59

  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#12 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 25 februarie 2010 - 09:09

N-ai ce-i face atita timp cit toti fac la fel. Te "adaptezi" si accepti, ca n-ai alternativa. In definitiv, o masina nu e un "tablou", nu ? :wub:
  • 0

#13 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 25 februarie 2010 - 09:30

inainte erau... :wub:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#14 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 25 februarie 2010 - 09:40

Uita .... http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angry.gif
  • 0

#15 alias

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.214 Mesaje:
Inregistrat: 10-decembrie 03
  • Location:prin jur
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester 2008
  • Motorizare:2000cc, 158 HP

Scris 25 februarie 2010 - 11:07

integrala ???
  • 0
Subaru Forester 2008
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005

#16 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 25 februarie 2010 - 11:34

Normal. Preia sistemul de tractiune integrala de la Outlander.
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#17 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 26 februarie 2010 - 12:00

Mi-as lua una. Portbagajul putea sa fie mai mare :D.
M-ar bucura un dizal spre 180 de cai. masina e de urmarit.

Ce sa faci tu cu un portbagaj asa de mic (cat o compacta f generoasa) ?
Sau doar sa inlocuiesti G6-le. :D
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#18 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 26 februarie 2010 - 06:19

Nu stiu, vedem. Pana la urma as fi dispus sa fac si marele sacrilegiu, adica sa pun o cutie din aia deasupra, daca restul masinii o merita.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#19 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 26 februarie 2010 - 08:34

..... Pana la urma as fi dispus sa fac si marele sacrilegiu, adica sa pun o cutie din aia deasupra, daca restul masinii o merita.

Incepi sa te "maturizezi" si tu .... :D

Intotdeauna am gindit ca fiind aiurea sa te cari cu ditamai sifonieru dupa tine un an, pentru 2 sapt./an cind ai nevoie de spatiu. Ideea cu portbagajul mi se pare o varianta formidabila.
  • 0

#20 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 26 februarie 2010 - 09:57

Un prim review extrem de pozitiv! :D

The sharply styled ASX is a compact crossover that squarely targets the similar-size Nissan Qashqai. After our brief test drive in Tokyo, we’d say its chances are fair, thanks to a solid chassis, well constructed interior and superb ride and comfort levels.

http://www.autocar.c...1.8-CVT/247805/
----
What is it?

This is the most important global car to come out of Mitsubishi Motors for five years.

The sharply styled ASX is a compact crossover that squarely targets the similar-size Nissan Qashqai. After our brief test drive in Tokyo, we’d say its chances are fair, thanks to a solid chassis, well constructed interior and superb ride and comfort levels.

European-spec cars will get a choice of either a 1.6-litre petrol engine or an all-new 1.8-litre, Euro5-compliant turbodiesel mated to a six-speed manual gearbox with ‘Auto-Stop-and-Go’. Two and four-wheel-drive options will be offered on the diesel but the petrol variant will be front-drive only.

Our test car was a four-wheel-drive, Japan-only model (called the RVR), powered by a 136bhp 1.8-litre petrol engine with a CVT auto ’box.

What's it like?

The five-seat RVR reaches 60mph from rest in 9.0sec, so it’s no bullet, but it goes about its business quietly thanks to clever noise and vibration isolation and a ride quality that is superior to that of the Qashqai.

Its direct steering is well weighted, while the body doesn’t roll as much as the Outlander’s. This is partly due to the RVR’s reasonable 1350kg kerb weight and a revised front strut and rear multi-link suspension set-up.

Inside, Mitsubishi has lifted trim levels with high-quality (if a little dour) plastics, a powered leather seat option, a high-spec audio system and a large sunroof.
Should I buy one?


The Mitsubishi engineer we spoke to during our drive revealed that keen European drivers will be better off opting for diesel power and the six-speed manual, which will deliver a more enjoyable drive than the 1.8-litre Japanese model.

And while pricing is still to be announced, the new ASX is expected to undercut both the Qashqai and the Volkswagen Tiguan, while offering a comparable driving experience.

If the UK model is as accomplished as our Japanese car it should make a tempting prospect for those wanting an affordable compact SUV.

Aceasta postare a fost editata de the1: 26 februarie 2010 - 09:59

  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#21 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 26 februarie 2010 - 01:42

De 2 ani ma gandeam sa schimb Golf-ul dar nu-mi placea deloc Tiguan-ul, cu toate ca era cel mai interesant gandindu-ma la raportul calitate/pret. Cu Mitsu asta, noul Hyundai IX-35 si Tiguan deja am ce alege. Masina de oras, care nu-ti ofera surprize neplacute in momentele neplacute iarna sau la picnic, siguranta mai mare, destul de compacta dar suficient de spatioasa, inalta, consum mic.
  • 0

#22 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 26 februarie 2010 - 04:16

@relule, nu uita ca circulam cu 2 masini, prin oras masina asta(fordul) se misca destul de rar (de 2-3 ori pe saptamana).
Confortul la circulat in exterior, spatiul la discretie basca portbagajul incapator justifica investitia in S MAX.
Probabil ca in cazul in care masina ar avea ceva cai in plus (iar increderea mea in Frod ar fi alta) nu m-as gandi sa schimb prea repede o masina inca in garantie cu nici 50 000 km.
Chiar daca se intampla ca iesirile in exterior cu toata gasca sa nu fie numeroase, daca se poate sa fie confortabile nu vad de ce nu. Pentru consum ? Nu ma prea intereseaza, dar ca fapt divers sare nitel peste 8 (mediu).

A, ca as fi mai fericit sa conduc un Audi sau poate chiar Mitsu de mai sus ...poate, dar deja avand 2 mogaldete de care trebuie avut grija parca nu mai conteaza atat de mult ce prefer eu. Asa ca consider inca S Max-ul un compromis reusit.
:)
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#23 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 26 februarie 2010 - 06:48

Da mah, stiu, asa a fost sa fie. Important e ca pe "viitor" sa alegi "configuratia" corecta dorintei tale. Nu te lua dupa noi, fiecare vrea altceva de la masina. Tu ( si eventual "jumatatea ta" ) sunteti singurii in masura sa hotarasca ce anume vi se potriveste mai bine. :)
  • 0

#24 salesman

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.685 Mesaje:
Inregistrat: 14-aprilie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Univega
  • Model:510
  • Motorizare:27 de viteze

Scris 28 februarie 2010 - 06:51

foarte frumos!
o masina interesanta care sper sa aiba in dotare si motoare de 2xx CP!
  • 0
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right (Henry Ford).

http://florinpanait.wordpress.com

#25 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 28 februarie 2010 - 10:39

Va exista si o versiune Ralliart. :lol:
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi