Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Fiabilitatea


  • Please log in to reply
173 replies to this topic

#151 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 19 februarie 2010 - 10:30

sh e mai ok

http://www.autovit.r...=Pret&sens=DESC
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#152 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 19 februarie 2010 - 10:51

Relu, te rog, pofteste inauntru! :P

Imagine amplasata

PS Cosmarul lui Relu de azi noapte! :rolleyes:
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#153 alias

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.214 Mesaje:
Inregistrat: 10-decembrie 03
  • Location:prin jur
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester 2008
  • Motorizare:2000cc, 158 HP

Scris 19 februarie 2010 - 12:30

ma, voi vreti sa-l vedeti pe neica Relu in bemveu !
  • 0
Subaru Forester 2008
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005

#154 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 19 februarie 2010 - 12:55

http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angry.gif http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angry.gif http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angry.gif

:rolleyes: :P :D
  • 0

#155 alias

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.214 Mesaje:
Inregistrat: 10-decembrie 03
  • Location:prin jur
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester 2008
  • Motorizare:2000cc, 158 HP

Scris 19 februarie 2010 - 01:33

si i-am gasit si masina, nu ce puneti voi de pe autovite

Imagine amplasata

sau, daca vrea ceva mai clasic, pe asta i-as dori-o;
Imagine amplasata

Year (of specifications) 1989 - 1999
Engine 5.6 litre V12
Transmission 5 speed manual
Max speed 196 mph (155 mph limited)
0-60 mph 5.5 seconds
Horsepower 380 bhp @ 5200 rpm
weight 1975 kg / 4355 lbs


ca sa ne mai lase in pace cu orezarele lui :rolleyes: :P :D
  • 0
Subaru Forester 2008
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005

#156 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 19 februarie 2010 - 01:35

Nu, ma! Relu a zis:

Eu m-am hotarit. Urmatoarea mea masina va fi garantat o TOYOTA ! :rolleyes:


Asa ca il vad, CLAR, in asa ceva! :P

Imagine amplasata
Imagine amplasata
Imagine amplasata
Imagine amplasata
Imagine amplasata

The Toyota FT-86 concept will be a production reality by 2012, arriving in the UK with a target price of less than £20,000 for the entry level model. In the metal, says Sutcliffe, the charm of the FT-86 is achingly apparent. For starters, it's no more than two-thirds of the size you'd expect it to be. The Audi TT - not a big car - dwarfs it.

Beyond that, the most striking aspect of the car is how low the bonnet line is and how snugly the whole car seems to hug the ground as a result. This is because the engine is derived from Subaru's famous flat-four 2.0-litre 'boxer' unit.

Dovada??
Imagine amplasata

P.S. Pare si spatioasa!

Aceasta postare a fost editata de the1: 19 februarie 2010 - 01:37

  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#157 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 22 februarie 2010 - 04:54

Un document secret arata ca Toyota a economisit 100 de milioane de dolari prin inchiderea unor anchete care analizau probleme la acceleratie
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#158 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 22 februarie 2010 - 06:43

Repararea imaginii - un proces de durata

Compania a gasit remedii si a inceput sa le aplice. Clientii merg in showroom, masinile sunt verificate si problemele se rezolva. Acum intrebarea e daca s-a depasit momentul critic pentru ca reconstructia imaginii sa inceapa. Din pacate o reputatie construita in decenii se poate degrada in saptamani. Important e ca daca vor fi depistate persoane raspunzatoare direct pentru situatie ele sa fie sanctionate. Iar pentru client e important ca indoielile legate de marca Toyota sa dispara. Pentru niponi e de neconceput ca un potential client sa se teama ca daca va cumpara o Toyota noua aceasta i-ar putea face probleme. Nu vorbim de o marca low-cost, ci de una la care clientii stiau ca platesc in plus si pentru imaginea de fiabilitate. Cand aceasta imagine nu mai corespunde realitatii, lucrurile devin negative.

Interesant e ca alte marci auto profita de situatie si anunta recall-uri acum in aceasta perioada cand Toyota tine capul de afis. In aceste zile orice alt recall pare mic si neinsemnat in comparatie cu cele facute de Toyota, astfel ca alte anunturi trec aproape neobservate iar constructorii stiu asta si fructifica momentul.

SURSA
  • 0

#159 Grinch

    antisocial

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.354 Mesaje:
Inregistrat: 15-mai 02
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester XT 2007
  • Motorizare:2.500cc 230hp

Scris 22 februarie 2010 - 10:50

ahm .. am zis-o si eu acum vreo doua pagini in urma :)
  • 0

Life must be taken one disaster at a time


#160 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 29 martie 2010 - 04:54

Cateva patanii ale unui posesor de Passat B6 2.0 TDI DSG, cost de nou, cu ceva peste 30k euro.
Respectivul imi este amic, a luat masina in leasing acum ~ 4 ani, cu toate interventiile (in si-n afara garantiei la porsche), iar in acest timp a avut o gramada de belele cu masina; unele dintre ele s-au manifestat si remediat dupa garantie si pe costul lui. De la cutie, la climatronic si la diversi senzori. Nu doar o data a ramas cu masina pe drum, fiind necesara platforma.
Ajunsese sa-i fie teama sa mai plece cu masina din Buc. pt a nu ramane cu masina in drum (are si copil mic). Mai are inca 1 an si ceva de leasing (a fost facut pe 5 ani) plus o val. reziduala zdravana (vreo 8k euro + tva).
Ultima patanie a fost aseara, eu eram la un f bun prieten comun si pe la 20:00 - 21:00 ne da telefon ca a ramas cu masina in camp, venind spre Buc., dar pana sa ajunga la Alexandria. Ii dadeam mesaj de eroare la faruri (are xenon) si nu mai pornea motorul; farurile mergeau in schimb. A incercat sa scoata borna de la baterie si sa o incerce sa o porneasca dupa aceea, de cateva ori si degeaba. Luminile, radioul functionau, dar motorul nu pornea sub nicio forma.
Fiind destul de tarziu, iar sansele sa ajunga o platforma rapid acolo erau cam slabe (el era cu famila plus inca un cuplu), am plecat eu si cu prietenul nostru comun sa-i tractam pana in Buc.
Masina cu care am facut deplasarea si pe care am folosit-o sa-i tractam a fost un Logan 1,6mpi gpl; dupa ce am ajuns la ei (cu merinde si apa) am legat sufa si am plecat spre Bucuresti.
Drumul a fost destul de dificil fiindca: era noapte, daca la inceput burnita, dupa Alexandria incepuse ploua, la Passat nu functionau nici dezaburirea nici stergatoarele -> vizibilitate f. scazuta (practic noi nici puteam tine avariile pornite la Logan pt ca-l orbeam, noroc ca fct avariile la Passat). Am oprit de fff multe ori pt a sterge parbrizul Passat-ului, de vreo 3 ori s-a rupt sufa (noroc ca aveam si alta si apoi am putut sa o inadim). Tinand cont ca Passat-ul avea motorul oprit era cam greu cu frana si directia (frana de mana este la buton); cel mai delicat era in pante (Passat-ul avea lejer peste 2 tone - masina, pasageri si bagaje, Loganul Van cu mult mai putin, plus ca fiind van nu-l puteam vedea f bine pe cel din spate) unde pana la urma vb prin telefon sa tina din frana Passat-ul tot "atelajul"; nici crubele stranse nu erau chiar fara bataie de cap.
Cam jumatate din drum l-am facut mentinand telefoanele mobile deschise nonstop, in prima parte a drumului dadeam telefon doar inainte de curbe sau pante (anuntam curba stransa la stg cu frana usoara, etc.); statiile le-am uitat acasa. Viteza de deplasare a fost de 40-50 km/h max si doar unde s-a putut.
Au fost multe situatii cand de abia ce pornisem dupa curatarea parbrizului si nici nu apucam sa schimbam a 2 la Logan ca ne depasea / trecea un tir .......
Undeva in jur de 02:00 noaptea am ajuns in Buc si i-am lasat in fata blocului.

Ar fi multe de spus, evident ca nu putem generaliza toate acestea asupra intregii generatii de Passat B6, dar este o generatie cu probleme, iar amicul meu a primit o masina cu probleme din aceasta generatie cu probleme.
Eu, in locul sau, as face tot posibilul sa dau masina firmei de leasing sa se spele cu ea pe cap.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#161 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 29 martie 2010 - 05:44

Zilele trecute vazusem in oras un coleg de pe ClubFord remorcand un Passat B6 Variant. L'am intrebat in gluma de cand si'a luat remorca nemteasca si a zis ca masina aia are obiceiul sa se opreasca si asa sa ramana. Atunci, de ex, il remorca pe om de la Medgidia.


Da eram cu o caruta VW PAssat variant in spate, a varului meu si veneam de la Medgidia unde pur si simplu de masini bune ce sint la 90 000 de km s-a oprit motorul si nu a mai pornit.

PS Este a 4 oara cind il remorchez deci recomand cu mare caldura aceasta masina.
PS 2 Nici nu consuma ulei, nu mai mult de 1 litru la 5000 km

  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#162 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 29 martie 2010 - 05:53

Da mah, dar macar nu-i periculoasa ca Toyota !!! :lol: :lol: :lol:
  • 0

#163 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 29 martie 2010 - 09:58

Ah, normal, e grav sa se blocheze acceleratia, ca n'ai ce'i face. Daca ti se opreste motorul si nu mai ai directie si frane k lumea ... e parfum :lol:
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#164 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 29 martie 2010 - 10:45

eh, mai pica si ele, ca e nemtesti :lol:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#165 maximus

    BattleStar Galactica

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 999 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Iasi

Scris 29 martie 2010 - 11:20

Da mah, dar macar nu-i periculoasa ca Toyota !!! :lol: :lol: :lol:

pai nu e. Macar fauve-ul se opreste spre deosebire de toyota care se opreste numai daca ramane fara benzina . Indiferent daca franezi sau NU :lol: :P
  • 0
Capul lui Moţoc vrem!

#166 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 30 martie 2010 - 12:12

Pai si Toyota se opreste din cheie, da trebe piesa dintre scaun si volan sa nu fie rebut :lol:
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#167 Grinch

    antisocial

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.354 Mesaje:
Inregistrat: 15-mai 02
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester XT 2007
  • Motorizare:2.500cc 230hp

Scris 30 martie 2010 - 12:33

Bai mancavash .. cand va aud cu ineptii d'astea pe un forum auto imi vine sa va dau ban. Vreau sa vad si eu masina aia care merge fara sa poata fi oprita (intr-un fel sau altul) de sofer. Voi nu realizati ca vorbiti de tara in care astia au pus in instructiunile de la cuptorul cu microunde "Don't use it to dry your cat or your dog"??? Fara suparare dar echipamentul facut 100% "idiot proof" nu exista.
  • 0

Life must be taken one disaster at a time


#168 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 30 martie 2010 - 01:26

Nu cred ca vreunu din noi ia de bune chestiile alea, insa e amuzant sa discutam de cat ii duce pe unii capul :lol:
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#169 maximus

    BattleStar Galactica

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 999 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Iasi

Scris 30 martie 2010 - 01:36

pai problema se rezolva. punem un bustean pe capota tinut de cateva sfori. Daca nu vrea toyota sa opreasca, trecem pe modul manual, adica se ia una bucata foarfeca si se taie sforile :lol: :lol:
  • 0
Capul lui Moţoc vrem!

#170 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 27 aprilie 2010 - 09:08

http://www.sfin.ro/a...nduri_auto.html

Rezul­ta­tele pentru 2010 arată că Audi este şi în acest an cea mai bine poziţionată marcă, ur­ma­tă de BMW şi, pe locul al treilea, Mercedes-Benz. În Top 5 se mai află Volkswagen şi Porsche. O evoluţie bună a avut-o Volvo, brandul suedez urcând 3 locuri faţă de a­nul trecut, de pe locul al nouălea.
Acest top evaluează însă la numai 30% din punctaj fiabilitatea, clasamentul ce­­lor de la DEKRA fiind destul de diferit. Astfel, pentru 2010, cea mai fiabilă marcă este Saab, în timp ce Audi se află pe locul al doilea. Pe următoarele locuri se pla­sea­z­ă japonezii de la Subaru, apoi Porsche şi Mitsubi­shi. Sistemul de monitorizare are în vedere numărul de defecţiuni importante constatate de centrele de tip ITP la modelele respective.
La modele, în categoria „toate clasele”, lider a fost din nou Audi A6, cu un procentaj de 88,1% (ma­şini fără defecţiuni la inspecţie).
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#171 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 27 aprilie 2010 - 09:28

Cateva patanii ale unui posesor de Passat B6 2.0 TDI DSG, cost de nou, cu ceva peste 30k euro.
Respectivul imi este amic, a luat masina in leasing acum ~ 4 ani, cu toate interventiile (in si-n afara garantiei la porsche), iar in acest timp a avut o gramada de belele cu masina; unele dintre ele s-au manifestat si remediat dupa garantie si pe costul lui. De la cutie, la climatronic si la diversi senzori. Nu doar o data a ramas cu masina pe drum, fiind necesara platforma.
Ajunsese sa-i fie teama sa mai plece cu masina din Buc. pt a nu ramane cu masina in drum (are si copil mic). Mai are inca 1 an si ceva de leasing (a fost facut pe 5 ani) plus o val. reziduala zdravana (vreo 8k euro + tva).
Ultima patanie a fost aseara, eu eram la un f bun prieten comun si pe la 20:00 - 21:00 ne da telefon ca a ramas cu masina in camp, venind spre Buc., dar pana sa ajunga la Alexandria. Ii dadeam mesaj de eroare la faruri (are xenon) si nu mai pornea motorul; farurile mergeau in schimb. A incercat sa scoata borna de la baterie si sa o incerce sa o porneasca dupa aceea, de cateva ori si degeaba. Luminile, radioul functionau, dar motorul nu pornea sub nicio forma.
Fiind destul de tarziu, iar sansele sa ajunga o platforma rapid acolo erau cam slabe (el era cu famila plus inca un cuplu), am plecat eu si cu prietenul nostru comun sa-i tractam pana in Buc.
Masina cu care am facut deplasarea si pe care am folosit-o sa-i tractam a fost un Logan 1,6mpi gpl; dupa ce am ajuns la ei (cu merinde si apa) am legat sufa si am plecat spre Bucuresti.
Drumul a fost destul de dificil fiindca: era noapte, daca la inceput burnita, dupa Alexandria incepuse ploua, la Passat nu functionau nici dezaburirea nici stergatoarele -> vizibilitate f. scazuta (practic noi nici puteam tine avariile pornite la Logan pt ca-l orbeam, noroc ca fct avariile la Passat). Am oprit de fff multe ori pt a sterge parbrizul Passat-ului, de vreo 3 ori s-a rupt sufa (noroc ca aveam si alta si apoi am putut sa o inadim). Tinand cont ca Passat-ul avea motorul oprit era cam greu cu frana si directia (frana de mana este la buton); cel mai delicat era in pante (Passat-ul avea lejer peste 2 tone - masina, pasageri si bagaje, Loganul Van cu mult mai putin, plus ca fiind van nu-l puteam vedea f bine pe cel din spate) unde pana la urma vb prin telefon sa tina din frana Passat-ul tot "atelajul"; nici crubele stranse nu erau chiar fara bataie de cap.
Cam jumatate din drum l-am facut mentinand telefoanele mobile deschise nonstop, in prima parte a drumului dadeam telefon doar inainte de curbe sau pante (anuntam curba stransa la stg cu frana usoara, etc.); statiile le-am uitat acasa. Viteza de deplasare a fost de 40-50 km/h max si doar unde s-a putut.
Au fost multe situatii cand de abia ce pornisem dupa curatarea parbrizului si nici nu apucam sa schimbam a 2 la Logan ca ne depasea / trecea un tir .......
Undeva in jur de 02:00 noaptea am ajuns in Buc si i-am lasat in fata blocului.

Ar fi multe de spus, evident ca nu putem generaliza toate acestea asupra intregii generatii de Passat B6, dar este o generatie cu probleme, iar amicul meu a primit o masina cu probleme din aceasta generatie cu probleme.
Eu, in locul sau, as face tot posibilul sa dau masina firmei de leasing sa se spele cu ea pe cap.


AerCurat, mi se pare o tampenie ce-ati facut, in primul rand din partea lui, apoi a voastra.

Era mult mai sigur si comod sa-si fi lasat masina acolo, fara a risca prosteste in acele conditii...

Despre problemele avute, multisoare, ar fi trebuit sa-i instiinteze si pe producatori, daca la cei de la noi nu a avut intelegere. Exista OPC,alte organe si organisme platite pentru remedieri.

Eu am o vorba: E normal ca masina sa fie sclavul omului si nu invers.

Aceasta postare a fost editata de LKS: 27 aprilie 2010 - 09:31

  • 0

#172 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 27 aprilie 2010 - 09:53

AerCurat, mi se pare o tampenie ce-ati facut, in primul rand din partea lui, apoi a voastra.
........................

E doar parerea ta, fara sa stii toate detaliile si aspectele.
Insa aceasta latura a problemei nu vreau sa o continui/dezvolt, fiind inutila aici si nu numai.

In alta ordine de idei, amicul meu nu poate intreprinde nicio actiune legala, in afara unei actiuni in instanta; aceasta pt ca masina este in leasing.
Actiune care va necesita timp, nervi si bani, iar sansele de reusita nu sunt tocmai f mari mai ales ca masina a iesit din garantie (avand ~4 ani).
Eu in locul lui as fi intreprins aceastea cu mult timp in urma. dar fiecare la stie si le trage cum poate/vrea.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#173 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 27 aprilie 2010 - 09:58

Pai n-am ce detalii si aspecte sa stiu.

Singurul care conteaza e viata/sanatatea. Pe astea nu le bagi la loterie. Daca a primat partea financiara, e altceva.
  • 0

#174 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 28 aprilie 2010 - 01:04

Cum am spus, in postul meu anterior,

E doar parerea ta, fara sa stii toate detaliile si aspectele.
Insa aceasta latura a problemei nu vreau sa o continui/dezvolt, fiind inutila aici si nu numai.
..................


  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi