Crestere pe toate liniile de business la Proleasing Motors

In urma încheierii bilantului pe primele trei trimestre din anul 2016, Proleasing Motors, de 15 ani dealer și service autorizat pentru brandul Ford – prin centrele integrate din Ploiesti, Buzau și Târgoviste, și de 3 ani pentru mărcile BMW și MINI – prin complexul comercial din Ploiesti, anunta o crestere pe toate liniile de business – vânzari automobile noi, vânzari automobile rulate, service și comert cu piese de schimb.

proleasing-motors-4

În primele 9 luni ale anului 2016, Proleasing Motors a vândut 629 automobile noi, dintre care 142 unități sunt BMW, cu 15% mai mult ca în aceeași perioada a anului precedent, și 487 unitati Ford, cu 42% mai mult decât în intervalul ianuarie-septembrie al anului 2015.

Cel mai vândut model din portofoliul BMW a fost BMW X5, cu 25 unități vândute până la finalul lunii septembrie, iar cea mai dinamică crestere comparativ cu perioada similară din anul precedent a fost înregistrată pentru modelul BMW Seria 3, pe fondul cererii în segmentul clienților persoane juridice. Modelele din segmentul X au inregistrat per total cea mai mare pondere în vânzari, acoperind 53% din totalul vânzărilor înregistrate.

Cel mai performant model din gama Ford în acest an este Ford Focus – 117 unitati, urmat îndeaproape de Ford Transit, cu 113 unităti livrate de la începutul anului, din totalul de 200 unități vehicule comerciale vândute. Astfel segmentul vehiculelor comerciale reprezintă 41% din numărul total de unități comercializate în perioada ianuarie-septembrie 2016 pentru linia de business Ford.

proleasing-motors-3

Din totalul vânzarilor, cele realizate în sistem de leasing au intrat pe un trend ușor ascendent, crescând cu 1-3 procente pentru toate mărcile din portofoliu. Cea mai mare flotă BMW comercializată în 2016 a înregistrat 17 unități, în timp ce divizia Ford a livrat o flota de 26 de unități. Cel mai scump autoturism livrat de Proleasing Motors în 2016 până în prezent este un BMW X6 M, al cărui pret de listă este de 152.200 de euro.

Același trend ascendent se regăsește și în evoluția activitatilor de service, care au înregistrat o creștere de 11% în primele 9 luni din 2016 (față de aceeași perioada a anului trecut) și care își păstrează astfel o cotă procentuală de 13.5% din cifra totală de afaceri. Divizia de service BMW a fost cea mai dinamică, cu 20% peste performanțele din 2015.

proleasing-motors-2

În 2016, Proleasing Motors a realizate investiții majore în consolidarea nou înființatei divizii de comert cu automobile rulate, prin alocarea de personal dedicat, extinderea parcului auto multibrand și prin lansarea platformei proprii de comert cu auto rulate, a cărei promovare a fost realizată începând cu a doua jumătate a anului. Astfel, dacă în primul semestru rezultatele au stagnat comparativ cu anul anterior, o creștere dinamica se estimează pentru a doua parte a anului, avînd in vedere semnalele pozitive înregistrate începând cu luna august.

Ne așteptăm ca solicitările venite din mediul online să reprezinte o categorie în creștere pentru toate unitățile noastre de business, de aceea, toate investițiile preconizate pe termen mediu au ca obiect creșterea competitivității noastre în mediul digital; ne luăm acest angajament raportându-ne nu la concurența noastră directă, ci la alte segmente de piață, care dau tonul în domeniu și care setează niște standarde la care avem convingerea că domeniul auto se va alinia chiar mai curând decât ne așteptăm. Întâlnim în prezent un client mai educat, cu standarde crescute în ceea ce privește fiabilitatea soluțiilor digitale pe care le are la dispoziție, iar acest lucru se reflectă în creșterea semnificativă în acest an a numărului de solicitări pe service și de programări efectuate online, pe site-urile companiei.” declara Lucian Alexe, Director General Proleasing Motors.

proleasing-motors-1

În primele 9 luni ale luni 2016, Proleasing Motors a realizat peste 75% din obiectivul setat pe cifra de afaceri până la finalul anului, ceea ce, având în vedere sezonalitatea business-ului, oferă premise certe pentru îndeplinirea acestor obiective.

Proleasing Motors preconizează că, până la finalul anului, vor fi livrate 165 unitati BMW, cu 10% mai mult decât în 2015, și 650 unități Ford, cu 50 mai mult decât obiectivul acestui an.

În cadrul companiei Proleasing Motors își desfasoară activitatea 120 de angajati, ce sunt localizați în sediile din Ploiești, Buzău și Târgoviste, cea mai mare pondere având-o cei care lucrează în divizia de service auto (65 de angajați).

BMW 330e la vanzare in Romania – plug-in hybrid la pret de benzina

Dupa BMW X5 40e si BMW Seria 2 Active Tourer 220xe, BMW continua politica de promovare a modelelor plug-in hybrid la preturi competitive, comparabile cu motoarele pe benzină de putere similara. Noul BMW 330e plug-in hybrid este disponibil de la 36.650 Euro fara TVA, la un pret comparabil cu versiunea pe benzina BMW 330i cu aceeasi putere. BMW 330e este disponibil deja pentru comenzi şi este pregătit să debuteze pe piata in luna martie, o data cu BMW Seria 2 Active Tourer 220xe.

P90194631-highRes

BMW continua politica de preturi pentru aceste modele plug-in-hybrid si la fel ca celelalte modele de acest tip, BMW 330e este disponibil la un pret similar cu BMW 330i, versiunea pe benzină cu un motor de 4 clindri care dezvoltă aceeasi putere totala de 185 kW/ 252 CP. Astfel, BMW 330e este disponibil la un pret de 36.650 Euro fara TVA, comparativ cu 34.450 Euro fara TVA pentru versiunea BMW 330i. Diferenţa de aproximativ 2000 de Euro este compensata de echiparea standard suplimentara la model hibrid: cutia automata Steptronic, bordul cu continut extins si pachetul compartiment de depozitare, toate cu o valoare toală de 2.080 Euro fara TVA. De notat ca versiunea diesel de putere similara (BMW 330d 190 kW/ 258 CP) este disponibila la un preţ de pornire de 39.650 Euro fara TVA.

BMW Seria 3 330e si BMW Seria 2 Active Tourer 220xe continua astfel gama de modele plug-in hybrid deschisa de BMW X5 xDrive40e. Cele doua noi modele sunt deja disponibile pentru comenzi şi isi vor face debutul la nivel mondial, inclusiv România, începând cu luna martie a anului viitor.

P90194398-highRes

Componentele eDrive, dezvoltate în cadrul proiectelor BMW i, sunt integrate acum în cadrul modelelor plug-in hybrid dezvoltate ca parte a gamei traditionale a marcii BMW. În esenta, tehnologia BMW eDrive cuprinde electromotorul, acumulatorul litiu-ion de înalta tensiune si gestiunea electronica a puterii. Pe baza unei strategii eBoost comuna, toate modelele hybrid plug-in BMW oferă livrare superioară a puterii prin alăturarea celor doua sisteme de propulsie ridicand raspunsul şi performanta tehnologiei BMW TwinPower Turbo la un nou nivel. Datorită BMW eDrive, condusul în regim electric în zonele urbane şi pe drumurile nationale este o solutie viabilă comercial. Un element important al strategiei de functionare este utilizarea inteligentă a energiei electrice provenita din surse externe si din recuperare, pentru maximizarea eficienţei automobilului. Componentele arhitecturii BMW eDrive sunt adaptate la fiecare concept de automobil în parte şi pot fi combinate cu motoare pe benzina, cu trei sau cu patru cilindri, precum şi cu tractiune spate traditionala (BMW 330e), cu BMW xDrive (BMW X5 xDrive40e) sau cu tractiune integrala electrificata (BMW 225xe Active Tourer).

Pe lânga eficienta remarcabilă si caracterul practic cotidian, BMW eDrive furnizeaza si cele mai înalte standarde de dinamica specifice marcii. Alături de tehnologia BMW TwinPower Turbo pentru motoarele cu ardere interna, designul ultrausor inteligent şi aerodinamica optimizata, tehnologia BMW eDrive reprezinta unul dintre cele mai importante elemente ale strategiei EfficientDynamics, concepută să crească puterea şi să reducă suplimentar consumul si emisiile CO2. În plus, BMW eDrive ofera opţiunea unui condus exclusiv electric si, astfel, a unor emisii locale zero – asigurand, în acelasi timp, posibilitatea de a acoperi distanţe lungi cand se combină cele două sisteme de propulsie. In plus, tehnologia BMW eDrive asigura accelerari dinamice la demaraj datorita reacţiei instantanee a electromotorului, care generează imediat un cuplu motor ridica inca de la zero turatii pe minut. În plus, functia eBoost, care combina cuplul ambelor sisteme la accelerare, contribuie la placerea condusului specifica BMW, indiferent de conditii.

P90193320-highRes

Noul BMW 330e. Caracteristici principale

  • Un electromotor BMW eDrive şi un motor termic cu patru cilindri sunt combinate pentru a produce performante deosebite si placerea condusului specifica marcii.
  • Un mod pur electric permite condus cu emisii locale zero, care este ideal pentru traficul urban.
  • Motorul termic cu patru cilindri, cu tehnologie BMW TwinPower Turbo, dezvoltă 135 kW/184 CP. Electromotorul dezvoltă 65 kW/88 CP. Puterea sistemului: 185 kW/252 CP, cuplu maxim: 420 Nm (consum mediu mixt: 2,1-1,9 l/100 km; emisii CO2: 49-44 g/km) – date provizorii, consumul de combustibil este bazat pe ciclul de testare EU pentru automobile hybrid plug-in, poate varia în funcţie de dimensiunea anvelopelor alese.
  • BMW eDrive oferă un cuplu constant de 100 Nm şi poate furniza un impuls scurt de până la 250 Nm.
  • Acceleraţia de la 0 la 100 km/h în 6,1 secunde, viteză maximă: 225 km/h.
  • Viteză maxima în regim electric: 120 km/h.
  • Autonomie în regim electric: până la 40 de kilometri.
  • Autonomie în conditii de condus cotidian: până la 600 de kilometri.
  • Capacitatea acumulatorului de înaltă tensiune: 7,6 kWh.
  • Acumulatorul de înalta tensiune poate fi încarcat de la zero în aproximativ trei ore şi 15 minute de la o sursa casnica prin utilizarea cablului standard furnizat; o realimentare mai rapida (două ore şi 15 minute) şi mai convenabilă este posibilă prin sistemul BMW 360° ELECTRIC (include BMW i Wallbox); serviciul de mobilitate ChargeNow permite localizarea şi utilizarea rapidă şi simplă a statiilor publice de încărcare.
  • Combinatia intre tractiunea spate si distributia echilibrata a maselor asigura dinamica specifica BMW, în combinatie cu o mobilitate eficienta si o autonomie mare de functionare.
  • Electromotorul este amplasat in faţa transmisiei Steptronic cu opt trepte (echiparea standard), aşa că rapoartele transmisiei pot fi utilizate şi când automobilul rulează în modul pur electric.
  • Portbagajul practic oferă o capacitate utilizabilă de 370 de litri şi o facilitate de încarcare completa, în ciuda adaugării unui sistem de propulsie electrica.

Rolls-Royce Motor Cars a realizat un nou record de vanzari in 2014

Conjunctura economica fluctuanta care aduce in discutie spectrul revenirii recesiunii sau al intirzierii relansarii economice pare sa nu ii afecteze pe producatorii auto de Super-Lux (automobile cu o valoare de peste 200.000 Euro net). Astfel, Rolls Royce Motor Cars a anuntat un nou record de vanzari realizat in anul 2014, prin comercializarea unui numar de 4.063 de automobile (reprezentand plus 12 % fata de 2013 si o crestere de patru ori a volumului înregistrat în 2009).

Acesta este cel mai bun rezultat înregistrat în cei 111 ani de istorie a mărcii şi al cincilea an consecutiv de crestere a vânzarilor, permitand consolidarea poziţiei de lider al segmentului Super-Lux.

\"Rolls-Royce

Strategia lui Rolls Royce de a incuraja clientii spre o personalizare cit mai accentuata a masinilor a dat roade, producatorul britanic inregistrand si un record de automobile comandate în programul de individualizare Bespoke, ceea ce inseamna si automobile mai scumpe, cu caracter unic, si adaptate cerintelor fiecarui client.

Din punct de vedere geografic, America de Nord ramâne regiunea cu cele mai mari vânzări (SUA este principala piata de desfacere), urmată de Orientul Apropiat, Europa şi China.

Dealerul cu cele mai bune performante a fost Rolls-Royce Motor Cars Abu Dhabi. În anul 2014 au fost inaugurate 6 noi reprezentante la nivel mondial, reţeaua de distributie fiind compusă din 127 de dealeri. Expansiunea reţelei va continua şi în anul 2015.

Rezultatul record anului 2014 a fost sustinut de cresterea comenzilor pentru noul model Rolls-Royce Ghost Series II, lansat în luna noiembrie, precum şi de primul an de productie al modelului Wraith. Rolls-Royce Phantom ramâne nava amiral a familiei, colecţia de modele fiind diversificată şi prin programele individuale din colecţia Bespoke Waterspeed, Pinnacle Travel sau Metropolitan sau modele unicat, cum este Maharaja Phantom Drophead Coupé, destinat exclusiv clientilor din Dubai si onorand prin design-ul sau India si epoca de aur a maharajahilor.

Cresterea productiei si a vanzarilor a permis crearea a 200 noi locuri de munca la Goodwood, fiind programata o noua investiţie într-un centru de tehnologie si logistica.

Cu ocazia anuntarii acestor rezultate, Torsten Müller-Ötvös, CEO Rolls-Royce Motor Cars, a declarat: „Al cincilea an consecutiv cu vânzări record a marcat depăşirea pragului de 4,000 unităţi comercializate, rezultat istoric pentru cei 111 ani de la înfiinţarea companiei. Aceasta performanţă reprezintă o confirmare a succesului strategiei noastre de creştere sustenabilă şi profitabilă, consolidând poziţia Rolls-Royce ca lider al mârcilor de lux la nivel mondial.

Clientii existenti si potentiali de Rolls Royce din Romania pot beneficia de serviciile Schmidt Premium Cars – Automobile Bavaria Group. Astfel, incă din anul 2010, prin parteneriatul cu Rolls-Royce Motor Cars, Automobile Bavaria Group a investit constant în dezvoltarea segmentului de automobile de lux din România şi Germania. Grupul deţine în Bucureşti singurul service Rolls-Royce autorizat din Europa de Sud-Est şi asigură servicii pentru această marcă pe întreg teritoriul României şi ţărilor invecinate cu acoperite pe o rază de 1.000 km. În septembrie 2011, Automobile Bavaria Group, prin compania Schmidt Premium Cars a inaugurat showroomul Rolls-Royce Motorcars München şi a devenit la acea data al treilea distribuitor de Rolls-Royce din Germania.

În anul 2014 automobilele de lux Rolls-Royce, comercializate prin intermediul dealerului din München au atins volumul de 30 de unitati, fata de 19 în anul 2013.

Evolutia vânzarilor Rolls-Royce la nivel mondial: 

2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014
300 792 796 805 1010 1212 1002 2711 3538 3575 3630 4063

 

Clasamentul regiunilor în functie de vânzari în anul 2014:

  1. America de Nord
  2. Orientul Apropiat
  3. Europa
  4. China
  5. Asia-Pacific

Cele mai importante piete pentru Rolls-Royce în 2014:

  1. SUA
  2. China
  3. Emiratele Arabe Unite
  4. Marea Britanie
  5. Arabia Saudita

 

BMW Romania investeste 2 milioane de EURO in reteaua de service

BMW Romania a dat startul in Bucuresti la BMW Advanced Body Repair, programul de investiţii în reţeaua de service a mărcii, printr-un eveniment demonstrativ organizat pe 12 septembrie 2014 la de dealerul BMW Automobile Bavaria Otopeni.

Se vor moderniza in total 8 centre de service din toata tara, cu o investitie de 250.000 EURO pentru fiecare.
În paralel cu noile echipamente, a fost dezvoltat un program de training continuu care include stagii de pregătire la BMW Training Academy din München pentru tinichigerie şi la Bucureşti pentru vopsitorie.
\"https://www.facebook.com/MihneaRattePhotography\"

Procesele de service au fost de asemenea optimizate şi, susţinute de o comunicare directă cu asiguratorii parteneri, se asigură un răspuns mai rapid şi mai multă transparenţă.

Prin echipamente, training şi procese noi, beneficiul clientului este multiplu – costuri reduse şi lucrări mai rapide, alături de cele mai bune standarde de calitate. În plus, un automobil reparat de noi are acelaşi nivel de siguranţă pasivă ca un automobil nou”, a explicat Mario Moser, After Sales & Sales Channel Development Manager BMW Group România.

\"https://www.facebook.com/MihneaRattePhotography\"

Investiţia necesară pentru a respecta standardele Advanced Body Repair include echipamente pentru reparaţii în aluminiu, noi metode de nituire şi lipire în locul metodelor tradiţionale de sudură pentru anumite părţi ale caroseriei şi soluţii „spot repair” sau „smart repair”. Acestea din urmă presupun reparaţii deosebit de precise, fără a mai fi necesare abordări mai costisitoare precum vopsirea integrală a unei piese sau schimbarea acesteia.

\"https://www.facebook.com/MihneaRattePhotography\"

De exemplu, în cazul unui „spot repair” se execută doar vopsirea punctelor de caroserie afectate şi nu componente întregi ale automobilului. Soluţiile de reparaţie a parbrizului pot elimina, în anumite situaţii, nevoia de înlocuire. Tapiţeria se poate recondiţiona prin vopsire sau înlocuirea unor bucăţi deteriorate. Prin soluţii „smart repair”, de exemplu, costul reparaţiilor unui automobil afectat de grindină poate să fie în medie de 5 ori mai mic.

„BMW Advanced Body Repair pune baza unor program noi de colaborare cu asiguratorii. Asigurăm costuri mai mici, o comunicare mai bună şi un nivel de transparenţă mai mare”, a explicat Moser.

Source: BMW Romania

Opel 24h – reduceri si oferte speciale pentru modelele germane

În zilele de 20 și 21 aprilie, Union Motors găzduiește „Opel 24 h”, un eveniment anual dedicat deal-urilor de neegalat pentru automobilele Opel.

“Opel 24 h reprezintă o posibilitate unică în care clienții pot beneficia nu doar de cel mai buna pret din an la toate modelele Opel ci și, incluse în prețul autoturismului, de alte beneficii cum sunt mentenanța gratuită, discounturi la accesorii, garanții extinse și multe alte avantaje care dovedesc că investiția ta este una de valoare”, a declarat David Perry, CEO New Kopel Group din care face parte și Union Motors.

\"\"

În promoție intră toate autoturismele din gama Opel, cu prețuri începând de la 7.565 Euro pentru Opel Corsa cu cinci uși, 11.900 Euro pentru Astra New Generation, și 15.215 Euro pentru Insignia.

Union Motors va facilita atât pentru persoanele fizice, cât si pentru cele juridice achiziționarea oricărui produs sau serviciu prin mijloacele extrem de avantajoase. În cadrul evenimentului, la orice achiziție se va oferi un discount considerabil de 25% la polițele CASCO și oferte speciale pentru garanția extinsă a autovechiculului ce poate ajunge la 10%. Nu sunt uitate nici acele adaosuri de brand care dau o notă personală experienței de condus: gama de accesorii dispune de reduceri de 20%.

De asemenea, clienții care vor contracta, cu un avans de 10%, o mașină în cele două zile, au posibilitatea de a participa la o tombolă care are drept premiu exact modelul comandat. Tragerea la sorți va avea loc la nivel național între toți dealerii Opel.

“Opel  24 h” se desfășoară la showroom-ul Union Motors din Sectorul 1, Șoseaua București – Ploiești nr. 145, în zilele de 20-21 aprilie, între orele 9.00 și 21.00.

Evo Car Services: gama completa de servicii auto si administrare de flote

\"\"

Fie că suntem sau nu pasionați de mașina noastră sau doar avem interesul să ne bazăm pe ea tot timpul fără să întâmpinăm dificultați, aceasta are și ea anumite nevoi. Apeland la serviciile oferite de Evo Car Services, nu trebuie să mai ai grija reviziei, a itp-ului, a unui dosar de daună sau a înmatriculării unui autoturism.

Printr-un simplu apel telefonic specialistii Evo Car Services îți vor prelua mașina și se vor ocupa de tot ceea ce înseamnă întreținere sau acte fără a fi nevoit să îți întrerupi activitatea pentru o vizita la service sau oriunde ai de rezolvat o problemă legată de automobil.

Evo Car Services iti ofera o gama larga de servicii auto:

  • Consultantă privind achiziția/vânzarea autovehiculelor.
  • Asistență in privința alegerii soluțiilor de finanțare și asigurare
  • Asistentă in privința formalitaților de înmatriculare și conformitate legală (înmatriculări/radieri, ITP, identificări RAR)
  • Call Center disponibil 24 de ore pe zi / 7 zile pe săptamană pentru orice eveniment (accidente, defecțiuni, imposibilitatea folosirii autoturismului, etc)
  • Transport/tractări auto
  • Asistență în privința dosarelor de daună
  • Stocarea securizată a vehiculelor
  • Servicii de întreținere și reparații
  • Monitorizare GPS
  • Asistentă în vederea achizițiilor de accesorii și consumabile (alarme, aparatură audio/video, scuturi, accesorii off-road, jante, anvelope, etc.)

Totodata, Evo Car Services ofera persoanelor juridice toată gama de produse și servicii destinate administrării și exploatării flotelor de autovehicule:

  • Asistență in vederea achiziției/vânzării autovehiculelor
  • Generarea și implemetarea strategiei de exploatare
  • Respectarea in exploatarea autovehiculelor a specificațiilor impuse de producător
  • Implementarea unor soluții corespunzatoare pentru situațiile care pot aparea în timpul utilizarii normale (defecțiuni, accidente, etc)
  • Gestiunea documentelor care dovedesc respectarea normelor fiscale și contabile ale utilizarii autovehiculelor (foi de parcurs, etc)
  • Descoperirea furnizorilor de servicii care pot asigura necesarul întregii flote și stabilirea condițiilor în care vor fi asigurate aceste servicii. Această categorie depinde de tipurile de autovehicule care alcătuiesc flota, de modul de exploatare și de amplasarea lor geografică
  • Reducerea maximă a personalului propriu alocat administrării parcului auto
  • Asigurarea efectuării operațiunilor de mentenanță, a reparațiilor și constatarea daunelor rezultate în urma accidentelor fără a necesita prezența utilizatorilor/proprietarilor autovehiculelor

Pentru o administrare cât mai corectă și eficientă a flotelor, specialistii Evo Car Services folosesc un sistem care oferă o imagine corectă a performanței prin analiza unor parametri măsurabili – cost per km, TCO etc. Pentru unii automobilul reprezintă un simplu mijloc de transport, pentru Evo Car Services inseamnă mult mai mult decât atât. 

Noul Prius a sosit in Romania

In timp ce Toyota continua sa implementeze tehnologia hibrid si celorlalte modele ale gamei prin Auris hibrid si Yaris hibrid, modelul Prius ramane o referinta pentru tehnologia integral hibrida de la Toyota.

Noua generatie Prius beneficiaza de un design exterior imbunatatit, calitate perceputa mult imbunatatita la interior, instrumente de bord cu un design avansat si gama larga de sisteme multimedia si de navigatie: Toyota Touch si Toyota Touch Pro.

Toyota Prius ramane fruntas in ceea ce priveste inovatia tehnologica. Fiecare generatie a adus elemente tehnologice inovatoare in segment.

\"\"

A treia generatie Prius, lansata in 2009, beneficiaza de sistemul Head-up Display, care proiecteaza informatii utile, incluzand viteza de rulare, monitorizarea condusului ecologic.

Comenzile situate pe volan permit soferului sa controleze sistemul audio, aerul conditionat si monitorizarea condusului ecologic, fara a-si muta privirea sau a-si lua mainile de pe volan.

Asistenta inteligenta la parcare permite manevrarea automata a autovehiculului Prius in locul de parcare ales. Folosind senzori auditivi si o camera de luat vederi pentru marsarier, sistemul calculeaza manevrele necesare pentru a intra in locul de parcare. Soferul trebuie doar sa controleze viteza vehiculului.

A treia generatie Prius prezinta si o alta premiera – o combinatie intre un sistem de ventilatie solara si aer conditionat controlat prin telecomanda. Sistemul de ventilatie solara impiedica temperatura aerului din interior sa creasca in timpul manevrelor de parcare, iar activarea aerului conditionat prin telecomanda foloseste capacitatea bateriei hibrid sa raceasca aerul cu pana la trei minute inainte ca pasagerii sa urce in masina.

Noul Prius, prezentat in premiera la Salonul Auto de la Frankfurt in 2011, beneficiaza de un aspect frontal mult mai dinamic, datorat grilei marite si pozitionate mai jos, conform noului design al modelelor Toyota. Designul farurilor este si el schimbat, cu pozitiile incorporate in bara fata

Oglinzile laterale, ce includ semnalizatoare cu un design imbunatatit, au acum si functia de pliere electrica in standard iar stopurile beneficiaza de un design care le face usor de recunocut in intuneric. Noul Prius va fi disponibil in 8 variante de culoare exterioara, din care doua, Bordeaux Metalizat si albastru inchis metalizat sunt culori noi.

La nivelul bordului, calitatea perceputa a fost imbunatatita, printr-un interior de culoare neagra, insertii de culoare argintie in consola centrala si la gurile de ventilatie, un buton albastru de start si o tapiterie mult imbunatatita.

Consola centrala include o cotiera cu un design nou, ce se deschide vertical si are in interior un support pentru cani integrat, cu finisaj argintiu. Conexiunile USB si AUX sunt situate acum in fata spatiului de stocare. Display-ul a fost imbunatatit, oferind acum o vizibilitate sporita, tridimensionala.

Functiile de sustinere a condusului includ acum un indicator al modului de functionare electric si doua functii noi: “Consum lunar de combustibil” – arata consumul mediu curent de combustibil, precum si cel din ultimele 5 luni. Butonul “Economii” permite utilizatorului sa seteze un consum tinta de combustibil (de exemplu consumul masinii sale anterioare) si pretul combustibilului. Cand consumul real de combustibil este mai mic decat valoarea presetata, ecranul afiseaza suma de bani economisita in cursul lunii respective.

Sistemul de Parcare asistata al noului Prius a fost imbunatatit pentru a facilita manevre mai eficiente si mai rapide de parcare. Sistemul este capabil sa recunoasca acum spatiile de parcare, chiar daca acestea nu sunt marcate corespunzator. In plus, navigatia ghideaza soferul in punctul necesar pentru ca sistemul sa se activeze, cand detecteaza un spatiu sufficient pentru parcare.

Noul Prius ofera clientilor o gama unica de echipamente multimedia. Disponibil ca dotare standard, ecranul tactil de 6,1 inchi, reprezinta o abordare noua, confortabila si accesibila a sistemelor multimedia aflate la bord. Acestea includ CD/MP3 player, conexiune mobila Bluetooth, port USB, posibilitatea de a afisa informatiile de pe iPod, camera de luat vederi pentru marsarier, acces la setarile vehiculului si monitor al fluxului energetic.

Disponibil pe versiunile superioare ale modelului Prius, Toyota Touch Pro este cel mai sofisticat sistem de navigatie prin satelit oferit pana acum de Toyota. Acest sistem multimedia premium cuprinde un ecran tactil de 7.0 inci, cu o interfata ce arata cele mai importante informatii privind aerul conditionat, sistemul audio si navigatia.

Echipat cu 11 boxe, sistemul beneficiaza de recunoastere vocala avansata pentru adresa introdusa, cautare si activare a muzicii, cautare a contactelor telefonice si apelare. Sistemul incorporeaza de asemenea trimitere si primire de e-mail-uri, facilitate de citire a a textului mesajului, calendar si o functie care permite cautarea si rularea de melodii dintr-un registru muzical preferat.

Navigatia prin satelit incorporeaza harti 3D si o baza de date suplimentara cu date de trafic ce indica viteza medie pe segmente de drum in functie de ora, zi si luna. Sistemul include harti actulizate gratuity pe o perioada de 3 ani.

Punand la dispozitie o varietate de 20 de meniuri si limbi de ghidare, sistemul acopera intreaga Europa, oferind o multitudine de carcateristici imbunatatite, functie de zoom automat pe harta in intersectii, optiune de cautare on-line a punctelor de interes si proiectarea in ecranul video a indicatiilor de navigatie. O camera de luat vederi pentru marsarier cu linii dinamice de ghidare este oferita drept dotare standard.

Toyota Touch Pro este compatibil cu un sistem Premium de sunet JBL dotat cu tehnologie “verde” de ultima generatie, ce ajuta la maximizarea eficientei energetice prin reducerea energiei necesare functionarii sistemului cu pana la 80% fata de un sistem audio obisnuit.

Noul Prius beneficiaza de o caroserie mai rigida, fara a face insa compromisuri la capitolul dinamica. Si manevrabilitatea a fost imbunatatita, prin cresterea rigiditatii coloanei de directie. De asemenea, izolatia a fost imbunatatita, in scopul de a reduce zgomotul in habitaclu.

Noul Prius are un consum de 3.9 l/100 km in ciclu combinat si genereaza emisii de noxe de doar 89 g/km, ramanand vehiculul cu cel mai redus nivel al emisiilor din segmentul sau.

Cu vanzari globale de peste 2,4 milioane de unitati, Prius isi mentine reputatia in privinta fiabilitatii, durabilitatii si a costului scazut de intretinere. In editia pe 2012 a raportului TÜV, privind fiabilitatea pe termen lung a vehiculelor, publicat de catre Agentia de Inspectie Tehnica din Germania Prius continua sa prezinte cel mai mic numar de defecte, obtinand din nou prima pozitie in clasament. In categoria vehiculelor cu o vechime intre 2 si 3 ani, doar 1,9% dintre modelele testate au prezentat defecte (fata de 2,2% in raportul anterior).

Primul vehicul hibrid integral din istorie va fi disponibil in 2012 intr-o gama completa ce cuprinde in Romania Prius si Prius Plug-in Hybrid.

Pana la 3.400 de euro reducere pentru SsangYong Korando

New Kopel Car Import, importatorul marcii coreene SsangYong in Romania, desfasoara pana la finalul lunii aprilie o ampla campanie promotionala pentru modelul Korando, ce presupune discount-uri de pana la 3.420 Euro, in functie de echipare.

SsangYong Korando, lansat in luna august de catre New Kopel Car Import, divizia de importuri auto a New Kopel Group, a intrat in piata auto locala cu o imagine noua, desenata in studiourile Giugiaro, echipare completa inca din versiunea de baza, tractiune integrala permanenta si o motorizare diesel de top, care furnizeaza 175 CP cu ajutorul turbodieselului e-Xdi 200 cu o capacitate de 2.000 cmc.

\"\"

Discount-urile aplicate de importator aduc o reducere de pret de 11% la fiecare dintre variantele de echipare pentru SsangYong Korando, incepand de la versiunea de baza si pana la versiunea de top.In cazul echiparii de top, SsangYong Korando 4WD Deluxe + AT, care dispune de o cutie de viteze automata in sase trepte, sistem audio cu sase incinte, pilot automat, scaune cu incalzire si tapiterie de piele, reducerea ajunge la peste 3.400 de Euro, ceea ce inseamna ca pretul de achizitie, cu toate taxele incluse, scade la 27.703 Euro.

Pentru varianta de echipare de intrare in gama, 2WD Standard MT, cu tractiune fata, trasmisie manuala in sase trepte, sistem de control al tractiunii TCF, tapiserie textila, faruri de ceata, jante de aliaj de 16 inchi si pilot automat, discount-ul de 11% reprezinta 2.723 de Euro, pretul final de achizitie, cu toate taxele incluse, fiind de doar 22.033 Euro.

Discount-ul aplicat de importatorul New Kopel Car Import face ca SsangYong Korando sa devina cel mai atractiv model din clasa sa din punct de vedere al pretului, incluzand in echiparea de baza o motorizare potenta, de 2 litri, 185 CP si 360 Nm, transmisie pe lant, comenzi integrate in volan, asistenta la plecare in panta si tractiune integrala permanenta.

Pentru achizitia unui nou model SsangYong Korando sunt posibile operatiuni de trade in, prin care vechiul automobil este evaluat si devine avansul pentru noua masina, cat si finantari asigurate prin Raiffeisen Bank.

Vanzarile Kia au crescut cu 18.6% in 2011

Kia Motors Corporation a anuntat astazi ca vanzarile globale (export, piata interna si de la uzinele din afara Coreei) ale vehiculelor de pasageri, vehiculelor recreationale si vehiculelor comerciale au atins un record absolut al volumului, cu 2.478.959 unitati, impunand Kia ca unul dintre producatorii auto mondiali cu cea mai rapida crestere. In comparatie cu anul 2010, aceasta cifra reprezinta o crestere a volumului vanzarilor de 18.6%.

\"\"
Pe regiuni, Kia a anuntat cresteri ale vanzarilor in America de Nord (34.2% – 550.615 unitati), China (461.618 unitati, crestere de 30.1%), Europa (478.192 units, crestere de 22.1%)*, pietele generale (495.531 unitati, 10.6%)** si Coreea (493.003 units, 1.8% crestere).

Pentru luna decembrie a anului trecut, cresteri importante ale vanzarilor au fost inregistrate in America de Nord (46.809 unitati vandute, o crestere de 39.8%), China (47.143 unitati vindute, o crestere de 37.9%), Europa (36.619 units, o crestere de 17.4%)* si pietele generale (39.070 units, o crestere de 5.1%)**. Coreea (45.056 unitati vandute) a inregistrat o usoara scadere fata de decembrie 2010, de 0.4%.

Cel mai bine vandut model Kia la export a fost compacta Cerato (cunoscuta si sub numele Forte pe anumite piete) cu 410.709 unitati comercializate. Pe locurile 2 si 3 s-au clasat CUV-ul Sporatge si modelul de segment B Kia Rio, cu 331.033, respectiv 282.776 de unitati vandute. CUV-ul Sorento este pe pozitia a patra cu 220.783 de unitati, iar crossoverul urban Kia Soul incheie top 5 cu 180.109 unitati. ’

“Toti cei de la Kia Motors ne-am propus sa incheiem 2011 cu o cifra record de vanzari, care sa depaseasca 2.4 milioane de vehicule. In ciuda climatului economic mondial, dorim sa ne pastram linia si in 2012 si sa ne satisfacem clientii prin imbunatatirea calitatii produselor noastre, de la materiile prime pana la vehiculul final, si sa crestem valoarea brandului Kia pe toatel pietele pe care suntem prezenti”, a declarat Thomas Oh, Senior Executive Vice President & COO, Kia Motors Corporation.

Showroom KIA intr-un mall din Paris

\"\"

Constructorul sud-coreean a decis sa-si promoveze modelele intr-un mod inedit, deschizand un showroom complet intr-un mall din Paris. Vizitatorii pot observa indeaproape cea mai mare parte a gamei de autoturisme oferita de Kia si pot primi informatii de la consultantii constructorului sud-coreean.

\"\"

Showroom-ul va fi deschis pana in luna februarie a anului viitor, acesta nefiind unul permanent. Pentru mai multe imagini va invitam sa accesati acest link.